Jump to content

hoe verliep jou 29 april?

hoe verliep jou 29 april?  

38 leden hebben gestemd

1. 1. verliep jou 29 april hetzelfde als je had geschreven in de topic:hoe verloopt jou 29 april waarschijnlijk?

• ja,(bijna tot prescies het zelfde.)
      10
    • nee,(het verliep helemaal anders)
      18
    • mwuah....(ongeveer hetzelfde)
      9

Recommended Posts

Geplaatst:
ik kies zelf voor de 3e :)

Waarom zeg je dat je de derde kiest terwijl je de tweede kiest :duh:

Ik kies de tweede ben voor het eerst in me leven voor een onzinnege reden me bed uit gegaan.

En ja dat is voor GTA IV, voor GTA IV Me bed uit het moet echt niet gekker worden :N

Geplaatst:

ik moest opeens werken van 10 tot 6 en toen ik thuis kwam lag die in de brievenbus en ging ik gelijk spelen ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hahaha ik werd hyper toen GTA IV uitkwam :7 Ik dacht ik heb 1jaar gewacht....1jaar.....En nu is hij uit! :dans: Dit geweldige spel,en zo ging ik verder ^_^

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Euhm, wakker worden -- lenzen indoen -- eten -- achter de xbox zitten en de hele dag (ja hele dag ) gamen

Geplaatst:

- 7:00 eruit

- 8:05 bij maatje

- 8:08 andere maatjes

- 8:08 met zn 4e naar de FRS

- 8:16 aan komen bij FRS gevraagd of ze special edition nog hadden en jawel xD

- 8:18 back home

- 8:21 2 maatjes naar huisbregen

- 8:25 XBOX van maatje inpakken

- --- Hopla naar supermarkt wat te vreten en drinken gehaald, volgas back home

- 8:30 alles installeren van maatje

- 8:35 tot 20:30 non stop gaming. :puh:

Geplaatst:

TNT zou hem bezorgen op de 29ste.. chauffeur stopt voor mijn huis en dus ik doe snel de deur open.. kon hij het pakketje niet in de auto vinden! Hij zei dat ik wel op de lijst stond maar dat het pakketje waarschijnlijk in de auto van een collega lag.

Door een fout van hun heb ik nu het spel nog steeds niet.. waarschijnlijk krijg ik hem morgen, ben echt kwaad op die gasten

Geplaatst:

Errug fout in het begin van de dag :puh: s'ochtends even naar wehkamp gebeld of k hem ook souw krijgen bleek dat ze hem pas vandaag mochtend verzenden :| en ze zeiden dat hij pas zaterdag zouw komen dan dus maar even snel wat rondgebeld of ze hem daar nog hadden en bij 1 winkel (van de 9) hadden ze nog 3 exemplaren voor de ps3 :D dus snel naar de winkel geraced wehkamp afgezegd en toen lekker de hele dag liggen gamen :D ben onderhand al bij de derde stad's gedeelte :puh:

Geplaatst:

Bij mij ging het totaal anders, ik zou hem om 9:30 halen met me neef, maar kreeg ineens geen geld. Heb hem gisteren wel gehaald, veel zeuren. ^_^

Geplaatst:

Voor mij verliep 29 april hetzelfde als wat ik had geschreven een gewone dag dus net als elke andere dag.

Geplaatst:

De winkel waar ik 'm wilde halen die verkocht alleen als je had gereserveerd :duh:

Maar gelukkig waren er nog andere winkels ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hele dag gewerkt (van 7:30 tot 16:00). Toen eve naar huis gebeld en ja hoor 2 pakketjes binnen. 2 GTA4 XBOX360 spellen. 1 voor mij en 1 voor een maat van me. Mij dag kon niet meer stuk.

Nog eve een biertje gedaan op me werk en toen snel naar huis en GAMEN als een malle. :D

Bewerkt: door alonsospeed
Geplaatst:
De winkel waar ik 'm wilde halen die verkocht alleen als je had gereserveerd :duh:

Maar gelukkig waren er nog andere winkels ^_^

Heb juist hetzelfde probleem! Alleen verkrijgbaar via reservatie :N . Heb GTA IV nog altijd niet, waarschijnlijk zaterdag pas, hoop ik :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...