Jump to content

hoe verliep jou 29 april?

hoe verliep jou 29 april?  

38 leden hebben gestemd

1. 1. verliep jou 29 april hetzelfde als je had geschreven in de topic:hoe verloopt jou 29 april waarschijnlijk?

• ja,(bijna tot prescies het zelfde.)
      10
    • nee,(het verliep helemaal anders)
      18
    • mwuah....(ongeveer hetzelfde)
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij liep het ook niet helemaal zo als verwacht. Ik was eerst al bijna vergeten welke dag het was, gelukkig was er een party in de chat dus dat herinnerde me weer aan het feit dat de mooiste game tot nu toe gemaakt de volgende dag uit zou komen. Hieronder een overzicht van mijn dag...

- 04:45 : Opstaan voor het bezorgen van 120 ochtend kranten.

- 05:00 : Richting het kranten depot gaan om kranten in te laden...

- 06:00 : Kranten onderweg lezen en de vele GTA IV advertenties bekijken.

- 07:00 : Klaar met het bezorgen van de kranten.

- 07:15 : Ontbijten, douchen, tanden poetsen, haar doen en kleren aantrekken.

- 07:45 : Portemonnee pakken en richting bus station gaan.

- 08:08 : In de bus staan en erachter komen dat me bus kaartje nog thuis ligt...

- 08:10 : Op weg naar huis en wachten op volgende bus.

- 08:40 : Richting halte en in de bus gaan.

- 09:10 : Aankomst in de stad, ik kwam veel mensen tegen die voor GTA IV naar de stad gingen. Ruim 100 of meer...

- 09:20 : Aankomst in de winkel en het bericht horen "dat we hem nog niet hebben".

- 09:21 : Wachten, omdat ik hier fixe korting kon krijgen totdat hij bezorgd werd...

Wachten... Wachten...

- 10:30 : GTA IV kwam binnen, maar ik mocht hem in eerste instantie niet mee krijgen (strenge controles e.d.), maar naar wat gedoe alsnog meegekregen en in de bus en op de straten van de stad kwam ik echt veel mensen tegen die net hun exemplaar hadden gekregen. Het was geen totale drukte zoals in echt grote steden, maar het viel me gewoon echt op.

- 11:00 : Aangekomen bij busstation in mijn dorp en verschrikt worden door de regen.

- 11:30 : Thuis na veel schuil pogingen en rennen om zo min mogelijk regen op me te krijgen...

Ach gelukkig had ik mijn iPod mee waarop ik leuke films hebt staan. Dan gaat de tijd snel...

Geplaatst: (bewerkt)

8:45 bed uit

8:45-9:15 aankleden, eten enz

9:30 verzamelen met aantal vriende om gta te halen

10:00 afrekenen

10:30 er achter komen dat de xbox niet meer wil

10:30-21:00 vanalles doen, voornamelijk alles om hem weer werkend te krijgen en balen

21:00 EINDELIJK hij doet weer, gta doen

21:05 van m'n stoel donderen van de graphics

21:10 rondkloten in de stad(gta stad natuurlijk)

23:00-1:30 beginnen met de verhaallijn.

1:30 naar bed (en hopen dat m'n xbox de dag erop het nog doet)

Bewerkt: door gtamaniac
Geplaatst:

Verliep wel oke :) Zat op werk en belde de bart smit bij me om de hoek of ze mn GTAIV hadden vast gehouden. 'Nee is uitverkocht ', ja maar als t goed is heb iemand m vast gehouden. 'Oja inderdaad' toen sprong ik even n gat in de lucht;)

M'n vriendin was zo lief om tussen de bedrijven door hem ff op te halen, thank god, anders had ik hem voorlopig niet gehad !

Geplaatst:

ik moest werken tot half 5 en toen snel me pakketje opgehaald bij dixons. Thuis aangekomen 5 min installeren en 5 min spelen. toen tas inpakken en naar men vriendin heen :) vanaaf weer thuis en kan ik weer spelen dus :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij liep het echt helemaal anders!!!

Ik had IV gehaald rond 10 uur.

Toen ik thuis kwam werd ik ineens heel ziek overgeven enzo, ik kon geen stap meer zetten.!

Ik ben maar naar bed gegaan want ik kon echt niks meer.

ik kon nog maar met moeite rechtop zitten dus laat staan IV spelen want ik had ook nog zware hoofdpijn.

Nou 2 dagen op bed gelegen in totaal heb ik het voor elkaar gekregen om een uur IV te spelen.....!

Dag 3 een paar uur IV gespeeld daarna kon ik niet meer te moe.

En nu ben ik weer beter gelukkig..... :Y:dans:

Maar nu kan ik nog niet spelen want ik moet eerst veel tv kijken inhalen dus vanavond kan ik volop aan de slag ongestoord. eindelijk yes yes yes :dans::dans::dans:

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Het verliep bijna precies hetzelfde zoals ik gedacht had. Maar ik ging alleen nog iets vroeger de deur uit, namelijk om 8:15!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...