Jump to content

Vindplaats Comet


RRPhantom

Recommended Posts

Rarara waar kan ik de Comet vinden, hij rijd namelijk super chill vind ik zelf en nou i smijn vraag, waar kan ik hem krijgen want na die missie met Brucie dat je moet racen en hem wint reed ik naar mijn mansion en toen vloeg ie in de fik en toe was ik hem kwijt, er was toen al ge-autosaved en ik kan de missie niet meer opnieuw spelen.

Wie helpt me uit de nood?

Link to comment
Delen op andere websites

Rarara waar kan ik de Comet vinden, hij rijd namelijk super chill vind ik zelf en nou i smijn vraag, waar kan ik hem krijgen want na die missie met Brucie dat je moet racen en hem wint reed ik naar mijn mansion en toen vloeg ie in de fik en toe was ik hem kwijt, er was toen al ge-autosaved en ik kan de missie niet meer opnieuw spelen.

Wie helpt me uit de nood?

comet die zie je af en toe bij een pompstation staan (dat zie ik steets) maar ik raad je aan in een banshee te rijden :puh: geloof me die rijd erg snel! en als je een ongeluk krijgt kan je lachen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als je bij de CarThefts van Stevie de Comet nog moet stelen moet je hem pakken (de Comet) en naar je parkeerplaats brengen in plaat van naar de garage van Stevie. Dan sla je op en dan heb je een Comet en je kan gewoon door met de CarThefts want als je terug gaat naar de plek waar je de Comet kan vinden staat hij er gewoon weer. Op die manier kun je zo veel mogelijk Cometen krijgen als je zelf wilt! Hier de pagina van WikiGTA. Anders kun je hem ook met geluk tegenkomen bij de races van Brucie want daar worden ook vaak van dat soort auto's gebruikt. Als je een andere zeldzame auto hebt en je rijdt erin dan kom je ook andere zeldzame auto's tegen dus dan kan je hem misschien ook nog zo krijgen maar die manier van Stevie is het handigst vind ik zelf. Veel plezier met het vinden van een Comet!

Link to comment
Delen op andere websites

in Algonquin zit een autodealer, "Grotti", daar staan zat dikke auto's :tu:

Ik dacht in Pyrite Street in East Middle Park, tegenover Perseus

Dat zijn alleen Turismo's o.O

Edit: volgens mij hoort dit niet eens bij Missie Hulp, he?

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...