LangeDraak Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mensen, Ik kan sinds vanmiddag niet meer op multi player. Het mobieltje geeft steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de game-profider.... Hebben meer mensen hier last van ?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je bij de registratie van Xbox live, hebt ingevuld dat je minderjarig bent. Kan je dan wel online spelen ? Reageren
sven311 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mensen,Ik kan sinds vanmiddag niet meer op multi player. Het mobieltje geeft steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de game-profider.... Hebben meer mensen hier last van ?? 'k heb het ook voor,dus je bent niet de enige! grts Reageren
ScarPacino Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb dezelfde gedoe al van het begin. (Ik heb psnetwork) Reageren
Velaro Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij ligt de server gewoon even plat, niks om je zorgen over te maken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 bij mij is het ook en ik heb een ps3 Reageren
Johan112 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben zo dom geweest op met mijn gerimpelde lul een normale xbox360 te halen. Kan ik dus geen muli player spelen Ik vind het ook lomp dat ze later pas een xbox360 live uitbrengen Echt vage shit zooi Reageren
Liberty City Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben zo dom geweest op met mijn gerimpelde lul een normale xbox360 te halen.Kan ik dus geen muli player spelen Ik vind het ook lomp dat ze later pas een xbox360 live uitbrengen Echt vage shit zooi hoe bedoel je?.... als je Xbox live GOLD lidmaatschap heb kan je gewoon online spelen hoor... Reageren
joev159 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb ook het zelfde probleem. en ik heb ook een ps3 heel soms kan ik even online:P Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ja heb ik ook en ik dacht dat het aan mij lag (btw ik heb ps3 versie) Reageren
Suture Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb net hetzelfde probleem,kheb nog geen enkele keer online kunnen gaan Reageren
Oldskool Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb ook dat gezeik de hele tijd. Nog geen seconde multiplayer gedaan. Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik denk dat gewoon dat de servers ff tijdelijk naar de klote zijn door de enorme mensen massa die online probeert te komen, ik probeer t volgde week wel een keertje, kheb er niet zon haast mee, sp houdt me wel ff bezig Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben zo dom geweest op met mijn gerimpelde lul een normale xbox360 te halen.Kan ik dus geen muli player spelen Ik vind het ook lomp dat ze later pas een xbox360 live uitbrengen Echt vage shit zooi hoe bedoel je?.... als je Xbox live GOLD lidmaatschap heb kan je gewoon online spelen hoor... niet met een xbox 360 arcade Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.