StrongBongSmoke Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Weet iemand misschien als je doe politie belt dat ze dan iemand gaan aanhouden ofzo? Want als ik ruzie heb rennen de mensen weg als ik me mobiel pak? Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ze gaan dan wel mensen oppakken ja Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ze gaan dan wel mensen oppakken jaDit slaat helemaal nergens op... De politie doet helemaal niets, netzoal bij de Ambulance en de Brandweer. Ze kijken even, en vervolgens rijden ze weer weg. Waarschijnlijk een bug. Of je moet deze optie nog vrijspelen in een missie. ( Wie weet.. ) En als ik dit verkeerd heb, is mijn GTA IV kapot.. Want bij mij doen ze helemaal niets.. Swiggers Bewerkt: 1 mei 2008 door swiggers Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 hmm ik had ze laatst gebelt omdat iemand me aan het aanvallen was (ff testen) en toen begonnen ze hem aan te houden Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ze gaan dan wel mensen oppakken jaDit slaat helemaal nergens op... De politie doet helemaal niets, netzoal bij de Ambulance en de Brandweer. Ze kijken even, en vervolgens rijden ze weer weg. Waarschijnlijk een bug. Of je moet deze optie nog vrijspelen in een missie. ( Wie weet.. ) En als ik dit verkeerd heb, is mijn GTA IV kapot.. Want bij mij doen ze helemaal niets.. Swiggers Ze doen wel wat ja. En als je belde terwijl er niets aan de hand was, zeggen ze: "What a stupid joke" Ofzoiets Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb ze allemaal ff uitgetest... - Brandweer Ik had een molotov cocktail gegooid en toen meteen brandweer gebeld en toen weer eentje gegooid. Toen kwamen ze aanrijden (stond een kraampje in de fik). Ze stapte uit. Even rondkijken en ze reden weg.. - Ziekenwagen Net zoals wat er bovenstaand genoemd is, ze stappen uit hun auto, kijken even rond en rijden weer weg. In een van die missies zeiden ze dat als je de ambulance belt dat ze dan je leven opkrikken, nou dat doen ze mooi niet. - politie Als je idd in een gevecht zit kan je ze bellen, maar arresteren doen ze niet echt , het wordt eerder een schietbaan daaro. Dus niet alles klopt met 911 Reageren
Oldskool Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb ze allemaal ff uitgetest...- Brandweer Ik had een molotov cocktail gegooid en toen meteen brandweer gebeld en toen weer eentje gegooid. Toen kwamen ze aanrijden (stond een kraampje in de fik). Ze stapte uit. Even rondkijken en ze reden weg.. - Ziekenwagen Net zoals wat er bovenstaand genoemd is, ze stappen uit hun auto, kijken even rond en rijden weer weg. In een van die missies zeiden ze dat als je de ambulance belt dat ze dan je leven opkrikken, nou dat doen ze mooi niet.- politie Als je idd in een gevecht zit kan je ze bellen, maar arresteren doen ze niet echt , het wordt eerder een schietbaan daaro. Dus niet alles klopt met 911 Dan moet je naar die ambulance toelopen.. Alleen het kost wel ongekend veel geld, ik moest 930 dollar betalen ofzo. Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) ik heb wel een keer gezien dat de politie gebelt was en toen werd die andere gast (waarmee niko vocht) opgepakt door de politie Bewerkt: 1 mei 2008 door cartman91 Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb wel een keer gezien dat de politie gebelt was en toen werd die andere gast (waarmee niko vocht) opgepakt door de politie Haha, beter! Dat doe je goed Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er staat toch ook wapens? Als je de ambulance belt moet je wel half dood zijn anders werkt het niet als je ze niet nodig hebt dan is het een vals alarm ben je half dood moet je gewoon wachten komt er een ziekenauto naar je toe stapt er een poppetje uit en tegen betaling doet hij je weer beter maken Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er staat toch ook wapens? Als je de ambulance belt moet je wel half dood zijn anders werkt het niet als je ze niet nodig hebt dan is het een vals alarm ben je half dood moet je gewoon wachten komt er een ziekenauto naar je toe stapt er een poppetje uit en tegen betaling doet hij je weer beter maken Daarna knal je em natuurlijk af en pak je je geld terug.. Reageren
winx Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 gister had ik ruzie in zo'n club echt iedereen ging achter mij aan. ik belden 911 en toen kwam de politie ik dacht doen ze nog wat. ja hoor een 15 sec later averal kwamen politie wagens aan. all die ventjes vielen die agente aan. uit eindelijk won de politie maar ja ze hadden meer dan 10 wagens op geroepen. Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had al eerder zo'n topic geopent over 911, ze doen helemaal niks.. als er een grote brand is en je belt ze, stappen ze uit als of ze wel een kopje koffie lusten.. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb ze allemaal ff uitgetest...- Brandweer Ik had een molotov cocktail gegooid en toen meteen brandweer gebeld en toen weer eentje gegooid. Toen kwamen ze aanrijden (stond een kraampje in de fik). Ze stapte uit. Even rondkijken en ze reden weg.. - Ziekenwagen Net zoals wat er bovenstaand genoemd is, ze stappen uit hun auto, kijken even rond en rijden weer weg. In een van die missies zeiden ze dat als je de ambulance belt dat ze dan je leven opkrikken, nou dat doen ze mooi niet. - politie Als je idd in een gevecht zit kan je ze bellen, maar arresteren doen ze niet echt , het wordt eerder een schietbaan daaro. Dus niet alles klopt met 911 Ze arresteren de andere mensen wel. Ik zat in de politie auto toen zag ik een agent te voet in achtervolging achter iemadn anderes aan. Dus ik rij met me auto die gast klem die gast word gearresteerd(ik denk stap even uit om te kijken) en die gast word achter in mijn politie auto gezet en die politie man rijd zo weg met die gast en mijn auto Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ambulance werkt wel bij mij iig. Soms kijken ze naar dode mensen die op straat liggen, en zeggen ze iets van oh is al te laat, is al dood. Maar ambulance is vooral bedoeld om je zelf te healen. en dat werkt prima (tijdens missie ff naar straat toe, ambulance bellen en je hebt weer volle healt) Politie doet het ook gewoon bij mij. Ze gingen bij mij wel eens iemand arresteren die mij aan het slaan was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.