Jump to content

Crew verschuiving

Recommended Posts

Geplaatst:

Om de drukte in het GTAIV forum nog beter in goede banen te leiden, wordt Summerbase vanaf heden aan het GTAIV team toegevoegd. Hij heeft in het verleden al laten zien over veel kennis van GTA IV te beschikken.

Om z'n takenpakket niet te groot te maken, zal hij afscheid nemen van VCS als moderator.

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt jezelf inderdaad bewezen wat betreft je GTA IV kennis. Ik weet dan ook zeker dat je het aankan. Ik wens je veel plezier met deze nieuwe taak en ik sta zeker achter je! :)

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Gefeliciteerd met je nieuwe fora Summerbase, alleen wel jammer dat je de VCS fora moet opgeven, waar je vroeger zelf altijd zo actief was. Toch lijkt het GTA IV forum me nu wat leuker. Veel succes!

Geplaatst:

Ik zou kunnen zeggen veel succes, maar ik weet dat je dat niet nodig hebt. Je hebt in het verleden in het VCS forum al aangetoont dat je een prima moderator bent, dus heb ik alle vertrouwen in je bij de GTA IV forums.

Je gaat het weer uitstekend doen maatje :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Hetzelfde Summerbase, gefeliciteerd en veel succes! :tu:

Van Jopper47

Bewerkt: door Jopper47

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...