gtaman1979 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat kan je allemaal met je geld doen? Wapens kopen, tol betalen, uitgaan, eten kopen etc maar wat nog meer? in SA kon je ook huizen kopen etc, maar wat kan je er hier mee Reageren
joppie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Geven aan een zwerver... heb ik ergns gelezen Reageren
Maan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Geven aan een zwerver... heb ik ergns gelezen of aan een straatmuziekant. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 of aan een junkie. Je kan er eten mee kopen, kleding. Ook drinken Taxi nemen, helicopter tour maken... en je kan geen huizen kopen maar je krijgt ze wel en spoiler; als je playboy x dood krijg je z'n appartement.[/font] Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Moved to General: 't is namelijk geen echte missie om geld ergens aan te besteden. Ik zou zeggen gebruik je creativiteit en smijt het geld over de balk... Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wat kan je allemaal met je geld doen?Wapens kopen, tol betalen, uitgaan, eten kopen etc maar wat nog meer? in SA kon je ook huizen kopen etc, maar wat kan je er hier mee Vet, waar kan je wagens kopen ? Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij kan je geen wagens kopen hoor!!! Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er staat toch ook wapens? Oeps sorry :$ :$ Volgensmij kan ik maar beter gaan slapen Reageren
Adren4Line Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij kan je geen wagens kopen hoor!!! Als je in het internet cafe op internet gaat, dan staan er wel degelijk wagens te koop. Er staat ook een nummer dat je moet bellen om de auto te kopen. Dus als je dat nummer belt wie weet... Reageren
game360 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 om snel aan geld te kome (heb ik ook ergens gelezen hoor) moet je naar trein station gaan en heleboel mensen killen so kom je ook heel snel aan geld Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ook kun je wagens kopen denk ik. Teminste ik was bij ''grotti'' weet niet of de naam klopt. Daar stonden allemaal dikke auto's. De deur was locked, alleen heb toen een ruitje ingetikt en er 1 gejat. Dus denk wel dat je er op den duur 1 kan kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.