Jump to content

Al iemand gta al 100 procent?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Was wel eens benieuwd, zijn er al mensen die gta eerlijk op de 29e gekocht heeft, en geen cheats gebruikt hebben, al 100%? of de gehele story lijn af?

Bewerkt: door gtamaniac
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

4

• The Golden Fighter

1

• gtamaniac

1

• Berik

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Jezus, dan kan je effe snel spelen zeg, als je nu al bij de 100% procent bent. :duh:

Zelf met Saints Row lukte het niet, terwijl daar maar 1 moeilijke missie inzit. :7 Zelf daar heb ik 4 dagen over gedaan.

Ook bestwel geniaal dat je al op de helft bent, TheGoldenFighter. :tu:

Geplaatst:

Ik zit zelf nu rond de 40-50%. (PS3 is nu uit dus weet niet precies hoever.) Ik denk ook dat bijna niemand GTA IV op een eerlijke manier heeft uitgespeeld. En ook al ben je dag en nacht aan het spelen, dan lukt het je volgens mij nog niet in 3 dagen.

Zoals joev159 al zegt gaat het op het eind heel langzaam om dichter bij de 100% te komen.

Geplaatst:

Ja oke, ik zit nu rond de 40 procent. Ik vind de missie's doen wel leuk ofzo maar heb nu niet meer zo zin nu alle landen open zijn, en dat was ook al bij san andreas. Ik ga ook niet tot 100 procent spelen maar totdat alle missie's (zonder zijmissie's) gedaan zijn. Zodat je mischien weer nieuwe dingen geunlockt krijg, denk maar aan Savehouses of wat dan ook. Ben benieuwt wanneer de hoofdmissie's klaar zijn ;)

Geplaatst:

Ik ben op 41.50% :)

Ik vind dat ik het best snel doe. Bij Saints Row en San Andreas deed ik er veel langer over!

Maar vooral het begin, is echt heel makkelijk. Totdat je naar dat kleine eilandje bovenin gaat, dan zitten er een paar moeilijkere missies tussen.

Geplaatst:

ik heb nu net de storyline afgerond, ben op 61,75% (totaal 94 missies) ik vond het helaas wel snel gaan, het was een goede storyline maar helaas een tragisch einde

Geplaatst:
ik heb nu net de storyline afgerond, ben op 61,75% (totaal 94 missies) ik vond het helaas wel snel gaan, het was een goede storyline maar helaas een tragisch einde

Hier hetzelfde. Ook eens met het stuk ná de komma.

Geplaatst:

Volgens gta gaming heeft er al iemand 100% gehaald en dit op 18 uur tijd maar ik vind dit toch ongeloofwaardig hoor zoals enkele mensen al hebben vermeld hier, alle jumps de duiven alleen al ben je een hele tijd zoet al heb je een guide of whatever.

Ikzelf ben nog maar net in het 2de eiland en heb nog maar iets van een 8 jumps en 10 duiven gevonden en dit merendeels door puur geluk.

http://www.gtagaming.com/news/comments.php?i=1360

Wat denken jullie ervan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...