Klapsigaar Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zit op de 33% Tot hoever gaat de storyline? in procenten naast de side missions etc. Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik zit op 44% Bewerkt: 2 mei 2008 door IronBullet Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben pas op 10% heb geen zin om alle missie achter elkaar te doen ik zit meestal gewoon rond te kloten en beetje dronken worden met LJ en Rom. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Kan je niet op de rockstar social club kijken wie al 100% heeft (er is toch een 100%club bij???) zelf ben ik nog maar rond de 20% omdat nog maar weinig tijd heb gehad om te spelen Bewerkt: 2 mei 2008 door WWW.outer Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wow verslaafde allemaal hier boven Ik heb nog maar 12 % ik speel het vanaf dinsdag, en ik heb ongev eer 13 uur gameplay. Dinsdag en Woensdag zat ik allebei de dagen de stad te verkennen. Ik ken nu het eerste land tot op mijn duimpje Vanaf gister ( Donderdag ) begon ik pas echt aan de missie's. Swiggers Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het is toch ook niet leuk om te spel in 18 uur uit te spelen?? wacht je 1 jaar, mss wel meer op een spel en dan is het klaar in 18 uur . Het rondkloten is natuurlijk ook hartstikke leuk, maar toch Reageren
Mickdv Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Weinig tijd gehad nog om te spelen helaas, zit ongeveer op 20%.. Goede game, probeer er zo lang mogelijk van te genieten Reageren
Robin B Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Volgens gta gaming heeft er al iemand 100% gehaald en dit op 18 uur tijd maar ik vind dit toch ongeloofwaardig hoor zoals enkele mensen al hebben vermeld hier, alle jumps de duiven alleen al ben je een hele tijd zoet al heb je een guide of whatever.Ikzelf ben nog maar net in het 2de eiland en heb nog maar iets van een 8 jumps en 10 duiven gevonden en dit merendeels door puur geluk. http://www.gtagaming.com/news/comments.php?i=1360 Wat denken jullie ervan? geloof ik niks van gta IV heeft 100 uur totaal aan missies en dan nog zo die zijmissies enzo. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik hoorde dat de hoofdmissies eindigen op 60 procent, ben nu rond de 40 dus. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dat valt me tegen, met die gast die het binnen 18 uur uitgespeelt heeft. Had beter verwacht van R*, want GTA's hoor je lang mee zoet te zijn. Door die page valt gta 4 me echt tegen, valt me ook op dat iedereen (bijna) over de 50% zit, terwijl het spel maar 4 dagen uit is. Maar goed, als de MP stuk er niet inzat, had iedereen GTA 4 al weer snel uitgekots, aangezien het na het uitspelen vaak niet meer zo veel te doen is. Denk ook dat er vaak savegames worden gewist, anders niks te doen valt in GTA 4. Blijkbaar moeten ze meer zijmissies inproppen enzo, netzoals bij Saintsrow, moest je drugsdealen,racen,trucks met gestolen goederen wegbrengen, prostituees stelen van andere gangs, verzekering oplichten,politiemensen vermoorden en tevens was je hier lang mee zoet. De storyline van Saintsrow was wat korter, en de einde was zeer dom. Maar ik ben nog op 0.1% ofzo, xbox 360 is stuk gegaan Greetz Reageren
ReVeRt Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Bij hoeveel procent zal je ongeveer klaar zijn met de missie's... 80% ofzo? heb hem dinsdag gekocht en kon net 5 min spelen helaas. Dus zal wss nog op 0 % zitten ik ga zowieso niet rushen. Ik doe lekker alles op zen tijd . beetje missies doen en dan weer lol hebben in de stad enzo Reageren
Racingfreak Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zit nu pas op 26,3%, maar als ik wil kan ik veel sneller voortgang boeken. Reageren
bobbas7 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Bij hoeveel procent zal je ongeveer klaar zijn met de missie's... 80% ofzo? ik bij 62% uitgespeeld , 1 flying rat gedood, en 1 stuntjump (nu op de 67%, gisteren uitgespeeld) Bewerkt: 2 mei 2008 door bobbas7 Reageren
-IV- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 zit rond de 65% storyline is bij mij al klaar Ongeloofelijk dat sommige mensen al zo ver zijn! Moet het dan allemaal zo snel klaar zijn ofzo? Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zit ergens aan 45 procent fzo.. Kan nu even niet kijken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.