Jump to content

Al iemand gta al 100 procent?

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

4

• The Golden Fighter

1

• gtamaniac

1

• Berik

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik ben pas op 10% heb geen zin om alle missie achter elkaar te doen ik zit meestal gewoon rond te kloten en beetje dronken worden met LJ en Rom.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je niet op de rockstar social club kijken wie al 100% heeft (er is toch een 100%club bij???) :cya:

zelf ben ik nog maar rond de 20% omdat nog maar weinig tijd heb gehad om te spelen

Bewerkt: door WWW.outer
Geplaatst:

Wow verslaafde allemaal hier boven :puh:^_^

Ik heb nog maar 12 % ik speel het vanaf dinsdag, en ik heb ongev eer 13 uur gameplay.

Dinsdag en Woensdag zat ik allebei de dagen de stad te verkennen. Ik ken nu het eerste land tot op mijn duimpje ;)

Vanaf gister ( Donderdag ) begon ik pas echt aan de missie's. ;)

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Het is toch ook niet leuk om te spel in 18 uur uit te spelen?? wacht je 1 jaar, mss wel meer op een spel en dan is het klaar in 18 uur :schater:. Het rondkloten is natuurlijk ook hartstikke leuk, maar toch :puh:

Geplaatst:

Weinig tijd gehad nog om te spelen helaas, zit ongeveer op 20%.. Goede game, probeer er zo lang mogelijk van te genieten :)

Geplaatst:
Volgens gta gaming heeft er al iemand 100% gehaald en dit op 18 uur tijd maar ik vind dit toch ongeloofwaardig hoor zoals enkele mensen al hebben vermeld hier, alle jumps de duiven alleen al ben je een hele tijd zoet al heb je een guide of whatever.

Ikzelf ben nog maar net in het 2de eiland en heb nog maar iets van een 8 jumps en 10 duiven gevonden en dit merendeels door puur geluk.

http://www.gtagaming.com/news/comments.php?i=1360

Wat denken jullie ervan?

geloof ik niks van gta IV heeft 100 uur totaal aan missies en dan nog zo die zijmissies enzo.

Geplaatst:

Dat valt me tegen, met die gast die het binnen 18 uur uitgespeelt heeft.

Had beter verwacht van R*, want GTA's hoor je lang mee zoet te zijn.

Door die page valt gta 4 me echt tegen, valt me ook op dat iedereen (bijna) over de 50% zit, terwijl het spel maar 4 dagen uit is.

Maar goed, als de MP stuk er niet inzat, had iedereen GTA 4 al weer snel uitgekots, aangezien het na het uitspelen vaak niet meer zo veel te doen is.

Denk ook dat er vaak savegames worden gewist, anders niks te doen valt in GTA 4.

Blijkbaar moeten ze meer zijmissies inproppen enzo, netzoals bij Saintsrow, moest je drugsdealen,racen,trucks met gestolen goederen wegbrengen, prostituees stelen van andere gangs, verzekering oplichten,politiemensen vermoorden en tevens was je hier lang mee zoet.

De storyline van Saintsrow was wat korter, en de einde was zeer dom.

Maar ik ben nog op 0.1% ofzo, xbox 360 is stuk gegaan :ch:

Greetz

Geplaatst:
Bij hoeveel procent zal je ongeveer klaar zijn met de missie's... 80% ofzo? :puh:

heb hem dinsdag gekocht en kon net 5 min spelen helaas. Dus zal wss nog op 0 % zitten :) ik ga zowieso niet rushen. Ik doe lekker alles op zen tijd . beetje missies doen en dan weer lol hebben in de stad enzo

Geplaatst: (bewerkt)
Bij hoeveel procent zal je ongeveer klaar zijn met de missie's... 80% ofzo? :puh:

ik bij 62% uitgespeeld , 1 flying rat gedood, en 1 stuntjump :tu:

(nu op de 67%, gisteren uitgespeeld)

Bewerkt: door bobbas7
Geplaatst:
zit rond de 65% storyline is bij mij al klaar

Ongeloofelijk dat sommige mensen al zo ver zijn!

Moet het dan allemaal zo snel klaar zijn ofzo? :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...