P I N O Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zit op ongeveer 30 % nu, maar doe ook alles op het gemak. zoals andere al zeggen gewoon beetje in de stad rond kloten is ook lache vooral als je bezopen bent Reageren
steintje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zit op 6% lekker er langzaam over doen alles een beetje verkennen enzo ik ben nu bij de missie concrete jungle. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op dit moment ben ik rond de 44 procent. En dus bij 60 procent klaar... ik hoop dat er nog een paar dingen geunlockt worden, bijvoorbeeld achterbak open of aan een vrachtwagen hangen. Reageren
thug Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik zit aan 20% nu zitten er op het tweede eiland pittege missies wat ik haat maar ik heb veel motivatie voor door te spelen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.