Jump to content

Wat doen jullie bij missie: Ivan the not so Terribble

Leven of dood van Ivan  

127 leden hebben gestemd

1. 1. Ivan

• Leven
      48
    • Dood
      69

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

2

• jorrit

1

• Thug_NL

1

• gtamaniac

1

Geplaatst:
laten leven, alleen later krijg je nog een moeilijkere keuze, playboy X of dwayne....

kies verstandig zou ik zeggen, want je kan de verkeerde kiezen en houd de storyline van deze persoon op omdat hij dan zegt dat je respect moet hebben....[/font] (Spoiler openen op eigen risico...)

veel suc6

bedankt voor de spoiler :N

Geplaatst:

Ik had hem vermoord voor ik het wist. :(

Ik zag hem even lopen op een verdieping hoger als mij, en ik schoot op hem, en hij viel naar beneden. Ik heb dus nooit een echte keuze gehad. Want ik wist niet dat je hem in leven mocht laten. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem laten leven om dezelfde reden die al eens een keer eerder is genoemd: hij kan misschien wel bruikbaar zijn na verloop van tijd

Bewerkt: door peter-de-gekste
Geplaatst:

Ik schiet alles en iedereen af, kan ik de volgende keer als ik het spel uitspeel makkelijker keuzes maken, alles en iedereen laten leven :eten:

Geplaatst:

Ik heb hem vermoord voor de zekerheid, ik dacht misschien moet ik de missie anders opnieuw doen ofzo.

Of andere ongewenste gevolgen in latere missies ^_^

Geplaatst:

volgens mij heeft die gast niet zoveel invloed op het spel dus rocket launcher en mollen die gast :D:tu: !!!

Geplaatst:

Ik heb hem laten leven in de hoop dat dit een positief gevolg heeft in het verdere verhaal.

:engel:

Geplaatst:

laten leven met de gadachten dat hij nog wel wat zou gefen.. Geld of een wapen of zo.. maar hij gaat gewoon weg. :duh: Als ik dit wist had ik het naaar beneden getrapt.

Geplaatst:
Ik schiet alles en iedereen af, kan ik de volgende keer als ik het spel uitspeel makkelijker keuzes maken, alles en iedereen laten leven :eten:

Dat zou ik knap vinden! Iedereen laten leven en toch 100% volkrijgen... Het is geen sims man. In de meeste missies moet je toch doden? Zoveel keuzes krijg je nou ook weer niet.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb die laten leven je komt hem later tegen ind het derde stadsdeel hij is dan lone schark geworden

hij is zo iemans als brian wel raar die friends

Bewerkt: door maikel jonson

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...