Jump to content

Verhaallijn GTA IV


Liberty City

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nog niet zo ver in GTA, heb niet Vlad afgeschoten maar ik begin nu eigenlijk al een beetje de clue kwijt te raken, ik vraag me namelijk af wie die Vlad was en wie al die gasten zijn die ik moet ophalen. En natuurlijk het verhaal. Mijn Engels is niet super waardoor het lastig te volgen is.

Is er daarom ergens een verhaallijn in het Engels/Nederlands waar ik alles eens rustig na kan lezen, want missies doen zonder te weten waarom en waar het over gaat is natuurlijk geen ruk aan!

Ik zou het btw ook wel nice vinden als een user even een paar zinnen kan typen met een korte beschrijving van het verhaal tot aan met het afschieten van Vlad.

bedankt he

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Liberty City

    9

  • Platypus

    6

  • Jacky-2007

    3

  • gtamaniac

    2

mischien moet je de ondertitling aanzetten,heb ik ook gedaan

want met niko of beter nog litle jocab zijn dialect of accent is het zeker moeilijk om te volgen.

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

mischien moet je de ondertitling aanzetten,heb ik ook gedaan

want met niko of beter nog litle jocab zijn dialect of accent is het zeker moeilijk om te volgen.

Indd, heb ik ook gedaan. Helpt heel veel, alleen als je met litle jacab in de auto zit en hij zit te praten is het moeilijk om tegelijk de ondertiteling te lezen en je ogen op de weg te houden maarja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf waar kan je niet meer volgen?

Eigenlijk tot waar ik nu ben (heb Vlad doodgeschoten en ben ontvoerd door een paar gangsters)

Ik weet dat Roman de neef is van Niko en dat hij een taxi bedrijf heeft, maar wat ik niet snap is wie die Jermaine is, die Jacob en waarom ik voor hun die shit moet opknappen.

en hoelang duurt het voordat ik naar de overkant kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf waar kan je niet meer volgen?

Eigenlijk tot waar ik nu ben (heb Vlad doodgeschoten en ben ontvoerd door een paar gangsters)

Ik weet dat Roman de neef is van Niko en dat hij een taxi bedrijf heeft, maar wat ik niet snap is wie die Jermaine is, die Jacob en waarom ik voor hun die shit moet opknappen.

en hoelang duurt het voordat ik naar de overkant kan?

Ik denk dat Little Jacob een vaste klant is van Roman waar je wat klusjes voor moet doen, maar de naam Jermaine heb ik precies nog niet gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko knapt voor iedereen shit op zodra het maar goed betaald :puh:

Maar inderdaad ondertiteling aanzetten is handig, doe ik altijd al meteen vanaf het begin. En jermaine heb ik ook nog niet gezien/gehoord dacht ik :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, wie kan mij vertellen wie die gasten zijn die Roman en Niko ontvoeren? Op een gegeven moment verstopt Roman zich in een kliko en krijgt Niko een kolf op zn achterhoofd, daarna zie je dat ze zijn vast gebonden op een stoel. Ik vind het raar dat die man in dat groene pak dan gaat helpen..

Welk verhaal hoort daar bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, wie kan mij vertellen wie die gasten zijn die Roman en Niko ontvoeren? Op een gegeven moment verstopt Roman zich in een kliko en krijgt Niko een kolf op zn achterhoofd, daarna zie je dat ze zijn vast gebonden op een stoel. Ik vind het raar dat die man in dat groene pak dan gaat helpen..

Welk verhaal hoort daar bij?

Dat stuk snapte ik ook niet, iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er op het begin ook last van, dat het een beetje moeilijk te volgen was, dat komt vooral door het dialect en de accenten die ze gebruiken in hun talen, en gesprekken. Ik zou als ik jou was gewoon de ondertiteling vanaf nu aan zetten, en een samenvatting lezen van het verhaal, ik denk dat je dan al een stuk verder kan komen! Succes ermee!

Timothy. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er op het begin ook last van, dat het een beetje moeilijk te volgen was, dat komt vooral door het dialect en de accenten die ze gebruiken in hun talen, en gesprekken. Ik zou als ik jou was gewoon de ondertiteling vanaf nu aan zetten, en een samenvatting lezen van het verhaal, ik denk dat je dan al een stuk verder kan komen! Succes ermee!

Timothy. :cya:

Subs staan al aan, maar alsnog is het soms lastig te volgen ook als ze bij je in de auto zitten om te luisteren naar hun verhaal en ook nog eens op het verkeer te letten...

en die Little Jacob praat echt met een meest onduidelijke accent, en de ondertiteling wordt ook gewoon geschreven zoals hij praat.

Kijk dat ik een Dealertje kapot moet schieten voor L J is allemaal wel te volgen, maar de clue waar het om spel om draait is lastig.

Wat ik dus echt niet begrijp is dat gedoe met die Dimitri en die gast die zijn vrouw zo het leven zuur maakt, want Roman en Niko zijn ook een keer ontvoerd door hen. Kan iemand uitleggen hoe dat precies zit?

bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...