Jump to content

malibu club


ralf1

Recommended Posts

Je moet gewoon heel scherp blijven en een hele snelle asuto pakken.

Hij probeert je ook van de weg af te duwen.

Of probeer hem van de weg af te duwen.

Als hij eenmaal tegen een boom rijdt heb je gewonnen.

Ik heb de missie in een keer gehaald!

Veel suc6!

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

The Driver is inderdaad een lastige missie. Er zijn verschillende tips.

Zo kun je proberen Hillary in een steegje te beuken;

Op hem schieten met een drive by;

zorgen dat je wanted level 3 hebt; waardoor Hillary over die spijkermatten rijdt;

Een snelle auto klaarzetten;

Na de start direct uitstappen om zijn banden lek te schieten met een sniper of

de weg blokkeren met een coach (let op; auto's in de buurt van de start verdwijnen bij aanvang van de missie).

Verder wijs ik je op de zoekfunctie, er bestaan nog meer topics over dit onderwerp.

(heb de tips maar even in dit topic onder elkaar gezet, da's wat overzichtelijker)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik dat is een Klote missie mijn tips: oefen wat met een Sentinel, probeer hem van de weg af te duwen ik heb Hilary in Vice Point (Waar die dikke bouwvakkers lopen) in die grepel geduwt je weet wel bij die brug naar starfish eiland die grepel waar dat gebouw is ontploft met delomotiman of zoiets. Anders probeer op hem te schieten duw hem weg tegen een police auto of zo het is moeilijk dat weet ik maar je moet die dikke gewoon ergens tegen aan duwen en anders 3 sterren met die spijkers zorg ervoor dat je we zelf niet door heen rijdt :rolleyes:

Suc6 groeten van Gta cool man B)

Link to comment
Delen op andere websites

The Driver is inderdaad een lastige missie. Er zijn verschillende tips.

Zo kun je proberen Hillary in een steegje te beuken;

Op hem schieten met een drive by;

zorgen dat je wanted level 3 hebt; waardoor Hillary over die spijkermatten rijdt;

Een snelle auto klaarzetten;

Na de start direct uitstappen om zijn banden lek te schieten met een sniper of

de weg blokkeren met een coach (let op; auto's in de buurt van de start verdwijnen bij aanvang van de missie).

Verder wijs ik je op de zoekfunctie, er bestaan nog meer topics over dit onderwerp.

(heb de tips maar even in dit topic onder elkaar gezet, da's wat overzichtelijker)

Je moet niet op hem schieten, als hij dood is is de missie gefaald, of bedoel jij dat als je schiet, je 3 wanted level sterren krijg. Trouwens nog een tip, ga voor de brug over de stoep rechtsaf, anders zullen 2 politiekarren voluit op je botsen, dezelfde tip kun je gebruiken bij de "billboard" bij de mall in washington in Ocean Beach, nog een paar tips: ga niet achterom kijken, probeer Hillary niet aan te raken of de kant in te duwen, meestal delf je het onderspit.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet op hem schieten, als hij dood is is de missie gefaald, of bedoel jij dat als je schiet, je 3 wanted level sterren krijg. [...]

Ik zeg niet overhoop schieten. ;) Gewoon een beetje kreupel schieten is voldoende. (Alhoewel ik, nu ik erbij stilsta, niet zeker meer weet of zijn auto nu bulletproof is of niet)

[...] probeer Hillary niet aan te raken of de kant in te duwen, meestal delf je het onderspit.

Ligt er maar net aan hoe je het doet. Met een beetje handigheid kan je tegenstanders in een race achterstevoren beuken. Ik heb deze missie gehaald door Hilary in die kurkentrekker van de garage te beuken.

Link to comment
Delen op andere websites

Of de auto kogelvrij was. Ik heb op een andere GTA-site een keer gelezen dat de auto wel degelijk kogelvrij was en dat er ook een manier was om hem te krijgen namelijk zó. Op het moment dat de race begint niet gaan racen maar ervoor zorgen dat je een zeer stevige auto te pakken krijgt. Dan wachten tot Hillary eindigt en z'n auto ondersteboven rijden zodat deze alsnog ontploft óf (weet niet helemaal zeker meer) zijn auto gewoon kapot schieten met een vlammenwerper. Ik weet het niet helemaal zeker, maar het kan kon ook wel zijn (sorry) dat je moest wachten tot hij gefinished was en dán hem uit de auto proberen te trekken. Zal niet gaan, daarom moet je zijn auto helemaal naar de dichtsbijzijnde garage duwen, als die eenmaal binnenstaat kan je er wel in en volgens de persoon was de auto ook kogelvrij. Ook tegen vlammenwerpers. Ik heb ook wel eens het voordeel gehad dat er net iemand van de brug af kwam rijden en dat die Hillary in de prak reed. Was wel handig alleen niet beslissend, dénk trouwens ook niet dat je hem zo maar kwijt ben en als je ineens eerste ben is Hillary waarschijnlijk dood en heb je de race nóg niet gewonnnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn auto is misschien bulletproof, zijn banden niet :alien: Ik heb mijn kruger gepakt en zijn banden lek geschoten, toen lukte het met wel :rolleyes:

Klopt, maar dat is de Admiral van Diaz ook niet. Én als de auto op z'n kop ligt ontploft hij ook. Maar dat gebeurt niet zo snel. De enige bulletprove auto in VC is de tank, wel vreemd je ziet wel lucht vrijkomen maar de tank gaat niet slingeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een keer voordat ik de missie begon , een wegblokkering gemaakt van tanks, :lol:

Maar het werkte wel.

De tanks stonden er nog en hij kon er niet langs met zijn auto.

Hij bleef er maar op in rijden. :D

Ik zette ook heel vaak een Hotringracer klaar en dan meteen na het begin van de race overstappen in de andere auto.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...