Jump to content

malibu club

ralf1

Recommended Posts

ik heb nog een tip:

probeer hem een duwtje te geven dat hij tegen een muurtje knalt (staat ff stil)

schiet banden lek desnoods schiet op de auto dat hij veel rookt laat beuk ertegen zodat hij ontploft

Delen op andere websites

ik snap het ook niet hij rijdt in een hotring en jij in een esperato ofzo ?, echt een achterilijke missie..., ik heb hem gehaalt door ergens een infernus te pakken en hem snel in te halen ;)

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, alleen de kans dat je hem dán nog inhaalt is wel bijna 0. Hillary heeft daardoor vrij baan, en omdat de politie achter jóúw aanzit en níét achter Hillary is het erg lastig.

maar als je auto weit kaduuk is dan rijdt hij ook niet meer zo hard uit zijn auto

Het is wél de bedoeling dat je iets zegt, ik kan hier namelijk geen touw aan vast knopen en of het nu een vraag of opmerking is...

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Het is niet zo leuk. Maar als die aan het aftellen is moet je ( Bij je p.c Versie ) Alvast gettherefast intikken. Dan heb je een snelle stevige auto. Werkt wel vind het zelf leuker als je hem zonder codes kan halen.

Delen op andere websites

• 4 weken later...
Het is niet zo leuk. Maar als die aan het aftellen is moet je ( Bij je p.c Versie ) Alvast gettherefast intikken. Dan heb je een snelle stevige auto. Werkt wel vind het zelf leuker als je hem zonder codes kan halen.

ik had hem in 1 x gehaald hij reed vanzelf steeds tegen bomen aan dus ik had blijkbaar een mazzeltje. :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...