Bradley H. Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ik snap het ook niet hij rijdt in een hotring en jij in een esperato ofzo ?, echt een achterilijke missie..., ik heb hem gehaalt door ergens een infernus te pakken en hem snel in te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 ik heb nog een tip: probeer hem een duwtje te geven dat hij tegen een muurtje knalt (staat ff stil) schiet banden lek desnoods schiet op de auto dat hij veel rookt laat beuk ertegen zodat hij ontploft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 [...] schiet op de auto dat hij veel rookt laat beuk ertegen zodat hij ontploft Slim, is het gelijk mission failed. Hillary mag niet doodgaan in die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 maar als je auto weit kaduuk is dan rijdt hij ook niet meer zo hard uit zijn auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik snap het ook niet hij rijdt in een hotring en jij in een esperato ofzo ?, echt een achterilijke missie..., ik heb hem gehaalt door ergens een infernus te pakken en hem snel in te halen Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, alleen de kans dat je hem dán nog inhaalt is wel bijna 0. Hillary heeft daardoor vrij baan, en omdat de politie achter jóúw aanzit en níét achter Hillary is het erg lastig. maar als je auto weit kaduuk is dan rijdt hij ook niet meer zo hard uit zijn auto Het is wél de bedoeling dat je iets zegt, ik kan hier namelijk geen touw aan vast knopen en of het nu een vraag of opmerking is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Baffie, de auto van Hilary is niet kogelvrij. Anders kan je ook Hilary niet vermoorden (maar dat is ook niet de bedoeling) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ik heb een keer ergens gelezen dat als je hem opwachtte, dan met een rocketlauncher z'n auto kaduuk schoot en je die auto in een garage duwde de auto wél kogelvrij was. Moet je even uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 beuk hem gewoon in de pay en spray heb ik ook gedaan zo gepiept Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) plank gas ,en een paar keer spelen ,(dan weet je hoe je moet rijden) lekker scherp remmen in een bocht ,en hij leukt ,ik verzeker het je Bewerkt: 29 april 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Purol Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Het is niet zo leuk. Maar als die aan het aftellen is moet je ( Bij je p.c Versie ) Alvast gettherefast intikken. Dan heb je een snelle stevige auto. Werkt wel vind het zelf leuker als je hem zonder codes kan halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommigun Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Het is niet zo leuk. Maar als die aan het aftellen is moet je ( Bij je p.c Versie ) Alvast gettherefast intikken. Dan heb je een snelle stevige auto. Werkt wel vind het zelf leuker als je hem zonder codes kan halen. ik had hem in 1 x gehaald hij reed vanzelf steeds tegen bomen aan dus ik had blijkbaar een mazzeltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.