gangster007 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Rockstar werkt momenteel rond de klok om zo spoedig mogelijk een patch af te leveren voor Grand Theft Auto IV. Dit naar aanleiding van klachten van consumenten over vastlopers. Wanneer deze patch af moet zijn, is nog niet bekend gemaakt. Volgens bronnen komt de patch vannacht we wachten maar af. Een woordvoerder van Take Two gaf wel enkele tips aan de mensen die veel last hebben van vastlopers. Volgens Take Two zou het helpen om te spelen zonder auto-save fuctie, zonder internetverbinding en zonder rumblefunctie. De game helemaal verwijderen (op de saves na) en opnieuw installeren kan ook helpen. Tot slot zou het helpen om de PlayStation 3 een kwartier helemaal uit te schakelen en alle kabels uit de console te halen. Volgens Take two zijn er overigens ook problemen aangetroffen bij de Xbox 360-versie van GTA. Dit zijn er echter minder dan op de PlayStation 3. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Beter Heb eigenlijk geen problemen gehad met de ps3, ik speel nu 3 dagen en hij is 1 keer vast gelopen, verder nog wel kleine bugs ofzo. Reageren
danielb Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 dat van die auto-saves uitzetten werkt bij mij iig (PS3 40GB) anders liep ie heel soms vast. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nou, ik hoop dat het werkt. Want voor de mensen die echt problemen hier mee hebben is dat natuurlijk ontzettend klote ! Ik speel nu 44 uur en hij is nog geen 1x vast gelopen (ps3) Ben ik even blij. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Op X360 sinds dinsdag zowat non-stop gespeeld en geen vastlopers ofzo... geen problemen, niks.. alleen heeel soms een bug(je) Reageren
nurf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Goed zo. Heb ook gehoord dat veel mensen multiplayer niet kunnen starten, dat probleem heb ik ook. Zullen ze daar ook wat aan gaan doen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Even om het voor oudere mensen ook makkelijk te begrijpen te krijgen: hoe kan het dat sommige mensen wél en anderen géén vastlopers hebben? Bij een PC snap ik het, je heb 100 verschillende merken en minstens 100.000 verschillende samenstellingen en wat bij de 1 vlekkeloos werkt lukt bij de ander echt niet. Maar een PS3 is toch een PS3?? Die dingen zijn toch allemaal hetzelfde? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mischien licht het aan de 40 of 60 gb versie? Het is nu je het zegt inderdaad wel erg vreemd Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Even om het voor oudere mensen ook makkelijk te begrijpen te krijgen: hoe kan het dat sommige mensen wél en anderen géén vastlopers hebben? Bij een PC snap ik het, je heb 100 verschillende merken en minstens 100.000 verschillende samenstellingen en wat bij de 1 vlekkeloos werkt lukt bij de ander echt niet. Maar een PS3 is toch een PS3?? Die dingen zijn toch allemaal hetzelfde? Dus dan zou het aan de disk van GTA IV moeten liggen ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 PS3 worden in verschillende soorten gemaakt natuurlijk. De eerste PS3 koste 600 euro en maakte gebruik van oudere componenten. De nieuwe PS3 met 40GB maakt gebruik van nieuwere en dus vaak ook beter functionerende componenten. Dan heb je uiteraard ook nog het feit dat een PlayStation gewoon een computer is met een eigen geschreven besturingssysteem. Hoe meer troep je er op hebt staan hoe slomer hij werkt. Ook dit staat weer in samenhang met de bepaalde versies die je hebt en hoe je het spul geupdate hebt. Het is dus niet zo dat alle PS3's identiek gelijk zijn wat betreft de inhoud, op papier wel, maar in theorie niet. Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) wanneer komt deze patch uit dan of is dat nog niet bekent? [edit] nvm, ik moet soms echt btr lezen xD [/edit] Bewerkt: 1 mei 2008 door cartman91 Reageren
icep0wer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mijn Theorie: Doordat GTA IV VEEL en dan bedoel ik ook VEEEEL data moet streamen van de DVD, kan de laser in de war raken.. Als er 1 klein foutje op de disk is, die onthouden wordt, kan het vervelende dingen leveren op het eindproduct- het spel dus- De spelcomputer raakt overhit door de streaming, en er gaan diodes kapot, kleine dingen van de drive, waardoor het spel onspeelbaar wordt voor bepaalde formaten...... Reageren
cartman91 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Mijn Theorie:Doordat GTA IV VEEL en dan bedoel ik ook VEEEEL data moet streamen van de DVD, kan de laser in de war raken.. Als er 1 klein foutje op de disk is, die onthouden wordt, kan het vervelende dingen leveren op het eindproduct- het spel dus- De spelcomputer raakt overhit door de streaming, en er gaan diodes kapot, kleine dingen van de drive, waardoor het spel onspeelbaar wordt voor bepaalde formaten...... ps3 is toch blu ray? Reageren
icep0wer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja, Maar alsnog streamt hij veel data, een Blu-Ray© laser is gevoeliger dan een normale DVD laser.. Daarom is hij ook duurder.. Als die componenten erin doorbranden voor bepaalde formaten, kan hij gaan ''freezen'' en een ''corrupt'' beeld afgeven.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb er niet echt verstand van maar mischien heb je wel gelijk, het zou kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.