Jump to content

GTA: IV PATCH

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja, Maar alsnog streamt hij veel data, een Blu-Ray© laser is gevoeliger dan een normale DVD laser.. Daarom is hij ook duurder..

Als die componenten erin doorbranden voor bepaalde formaten, kan hij gaan ''freezen'' en een ''corrupt'' beeld afgeven..

Maar als dit klopt dan heeft een patch toch helemaal geen zin, daarom lijkt het me niet waarschijnlijk wat jij zegt.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• cartman91

4

• Little Jacob

3

• icep0wer

3

• Only GrandTheftAuto

2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg, het KAN dat zijn..

Het kan ook bijvoorbeeld zo zijn, dat de streaming van de laser naar de video output corrupt is.. Als die corrupt is(Das dus softwarematig) kan hij de snelheid van de streaming niet bijhouden, en loopt vast.. Het geluid gaat door, omdat video en audio gescheiden zijn..

Dmv een patch die de streamsnelheid constant houdt kan je het ook oplossen..

Bewerkt: door icep0wer
Geplaatst:
Ik zeg, het KAN dat zijn..

Het kan ook bijvoorbeeld zo zijn, dat de streaming van de laser naar de video output corrupt is.. Als die corrupt is(Das dus softwarematig) kan hij de snelheid van de streaming niet bijhouden, en loopt vast.. Het geluid gaat door, omdat video en audio gescheiden zijn..

Dmv een patch die de streamsnelheid constant houdt kan je het ook oplossen..

ZOu kunnen, maar eerlijk gezegt laat ik die shit aan r* over, zolang ze het maar fixen en die patch zo snel mogelijk komt ^_^

Geplaatst:
dat van die auto-saves uitzetten werkt bij mij iig (PS3 40GB) anders liep ie heel soms vast.

Beste forum leden,

hoe zet je autosave functie uit ? (ik ontvang hem pas morgen / tnt :duh: )

Alvast bedankt :cya: .

Geplaatst:

Ik heb de PS3 40GB versie en heb nergens last van.

Maar voor de mensen die wel last hebben van dat is het heel erg kut ik hoop voor jullie dat Rockstar een goeie patch aflevert.

En ik hoop ook dat de patch meer dingen fixt misschien een paar bugs die door mensen zijn gevonden en nog wat anderen dingen.

Geplaatst:

Eerlijk gezegt denk ik dat het probleem helemaal niet ligt bij rockstar, ik denk dat het ligt aan de ps3 en xbox360 gebruikers, ik weet dat voor de ps3 er vaak problemen zijn ontstaan nadat ze de firmware hadden geupgrade naar 2.30.

Geplaatst:
Ik heb er niet echt verstand van maar mischien heb je wel gelijk, het zou kunnen ^_^

tis nu 2.47 uur snachts, is de patch er al voor de ps3 ? (komt ie trouwens ook voor de xbox? handig om te weten voor anderen die misschien problemen hebben met de xbox.)

Geplaatst:

ik heb de ps3 60GB versie en hij werkt prima dus bij mij geen probleem.

maar toch maak ik mij zorgen.

bv het oranje lampje dat je ziet knipperen als er iets aan het laden is

bij gta knippert dat voordurend is dat voor de stad te loaden en al die dingen?

zijn er wel wat mensen op de ps3 ??? ik ga niet de hele tijd met 2 of 3 andere mensen spelen

Bewerkt: door snowguard3
Geplaatst:
zijn er wel wat mensen op de ps3 ??? ik ga niet de hele tijd met 2 of 3 andere mensen spelen

W8 ik kom er wel aan.

Geplaatst:

Ik heb het probleem bij de ps3 dat min beeld blokkerig en onscherp is. Ik hoop dat ze dit ook weten te fixen in die patch.

Geplaatst:

Misschien komt dat gewoon doordat je een normale scartkabel hebt?? moet je ff iets meer vertellen...

Misschien komt dat gewoon doordat je een normale scartkabel hebt?? moet je ff iets meer vertellen...

Dat is t rare noujuist. Heb een hdmi kabel van sony en een 1080p tv, maar alle andere spellen zijn prachtig maar bij GTA is t helemaal verneukt. Kei raar, maar ik heb ook al van andere mensen gehoord dat ze hier last van hebben. Alleen niemand heeft t tot nu toe op weten te lossen >.<

Bewerkt: door Valto
Geplaatst:
ik heb de ps3 60GB versie en hij werkt prima dus bij mij geen probleem.

maar toch maak ik mij zorgen.

bv het oranje lampje dat je ziet knipperen als er iets aan het laden is

bij gta knippert dat voordurend is dat voor de stad te loaden en al die dingen?

da oranje lampje betekent dat de HDD bezig is,dus dat kan saven/loaden/streamen zijn, je moet je dus geen zorgen maken (denk ik toch)

Geplaatst:

Ik heb nergens problemen mee gehad en houdn zo ik heb hem wel alleen op de 29 gespeeld darna niet meer want ik ben nu in Tenerife :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...