nurf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hey, Ben zelf al een hele tijd op zoek naar een plek waar ik body armor kan kopen. Heb al gekeken bij die wapenhandelaar op het eerste eiland maar kan niets vinden. Iemand van jullie een idee? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Bij de wapenhandel in het eerste land is wel degelijk een body armor, hij licht op de balie. Bij elke missie koop ik die hij kost $500,- en ik weet zeker dat hij erin zit. Bewerkt: 1 mei 2008 door Little Jacob Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hey,Ben zelf al een hele tijd op zoek naar een plek waar ik body armor kan kopen. Heb al gekeken bij die wapenhandelaar op het eerste eiland maar kan niets vinden. Iemand van jullie een idee? http://nl.wikigta.org/wiki/Armor_%28GTA_IV%29 kijk hier eens Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hij ligt gewoon in het schap bij de wapenhandelaar hoor. Als het goed is ligt het vestje gewoon op de middelste tafel aan de linkerkant van binnenkomst. Daar ligt als ik me niet vergis ook een molotivcocktail op. Kijk maar even rond... Succes! Reageren
steintje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hij ligt gewoon in het schap bij de wapenhandelaar hoor. Als het goed is ligt het vestje gewoon op de middelste tafel aan de linkerkant van binnenkomst. Daar ligt als ik me niet vergis ook een molotivcocktail op. Kijk maar even rond... Succes! waar is die wapenhandelaar dan?krijg je die later in een missie zo ja welke missie? en wat voor wapens kan je er kopen? Reageren
Platypus Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Hij ligt gewoon in het schap bij de wapenhandelaar hoor. Als het goed is ligt het vestje gewoon op de middelste tafel aan de linkerkant van binnenkomst. Daar ligt als ik me niet vergis ook een molotivcocktail op. Kijk maar even rond... Succes! waar is die wapenhandelaar dan?krijg je die later in een missie zo ja welke missie? en wat voor wapens kan je er kopen? Je krijgt die na de eerste missie van faustin Bewerkt: 2 mei 2008 door GTAfan92 Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op de kaart wordt het aangegeven door middel van een geweer. Ga naar start en kijk dan op de map en dal zal je het wel moeten zien. Kijk anders op de poster/kaart- die bij het spel geleverd is. Daar staat hij sowieso op. Ik weet niet precies in welke missie het wordt geunlocked. Het is ieder geval in Broker, de eerste stad... Succes! Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hij ligt gewoon bij iedere wapenhandelaar, en ik heb hem ook wel eens op straat gevonden, in steegjes etc. >>> Door SummerBase: Aardig dat je wil helpen, maar het was al een paar keer gezegd. Geeft niet, maar lees het topic even door voordat je post. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.