ScarPacino Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Wie kan je het beste killen Derrick of Francis? Bewerkt: 2 mei 2008 door SummerBase Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Wie kan je het beste killen Derrick of Francis? Ik heb francis gedaan de rest van zijn familiie mogen hem toch niet, als je hem dood maakt moet je in iedergeval wel naar zijn begrafenis Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben er nog niet maar ik doe dan denk ik Derrick... weet nog niet. Zijn er voordelen van als je de een kiest? Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben er nog niet maar ik doe dan denk ik Derrick... weet nog niet. Zijn er voordelen van als je de een kiest? Dat weet ik dus niet, wat je wel kan doen voordat je de missie begint je spel opslaan, en kijken wat er bij de 1 uitkomt bevalt dat niet load je save, en kill de andere Reageren
Little Jacob Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ben er nog niet maar ik doe dan denk ik Derrick... weet nog niet. Zijn er voordelen van als je de een kiest? Dat weet ik dus niet, wat je wel kan doen voordat je de missie begint je spel opslaan, en kijken wat er bij de 1 uitkomt bevalt dat niet load je save, en kill de andere Ja goed idee, zodra ik er ben zou ik dan doen! Reageren
ScarPacino Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb Francis maar gedood. thx voor de reacties Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Zijn er geen blijvende consequenties dan? Want ik wil het wel goed weten, straks kill ik weer de verkeerde net zoals bij Dwayne. Reageren
DeKale Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je Francis neerschiet gebeurd er eigenlijk niets. De familie bedankt je, in andere woorden dan. Als je Derrick vermoord krijg je voor zover ik weet nog missies van Francis en kan je Francis bellen als de politie achter je aan zit. Reageren
joev159 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je Francis neerschiet gebeurd er eigenlijk niets. De familie bedankt je, in andere woorden dan.Als je Derrick vermoord krijg je voor zover ik weet nog missies van Francis en kan je Francis bellen als de politie achter je aan zit. ik moet nu ook kiezen. zo te zien kan je beter derrick knalle ga het nu proberen;) Reageren
gta-vct Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 en, wat gebeurde er wat kan je nu met die andere? Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 en, wat gebeurde er wat kan je nu met die andere? Niets. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ga francis killen, ben er nu. Ik hoef geen missie's meer van hem Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Moet je alle missies van Derrick voltooid hebben om dit te kunnen doen? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja, volgens mij wel. De laatste van derrick is the tunnel of death ofzo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Heb Fransis maar gedaan, iedereen heeft toch een hekel aan hem. Bewerkt: 2 mei 2008 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.