Jump to content

Plot-keuze

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kan je het beste killen Derrick of Francis?

Bewerkt: door SummerBase
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

5

• Spark

5

• DenkaanHenk

4

• ScarPacino

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Wie kan je het beste killen Derrick of Francis?

Ik heb francis gedaan de rest van zijn familiie mogen hem toch niet, als je hem dood maakt moet je in iedergeval wel naar zijn begrafenis

Geplaatst:

Ik ben er nog niet maar ik doe dan denk ik Derrick... weet nog niet. Zijn er voordelen van als je de een kiest?

Geplaatst:
Ik ben er nog niet maar ik doe dan denk ik Derrick... weet nog niet. Zijn er voordelen van als je de een kiest?

Dat weet ik dus niet, wat je wel kan doen voordat je de missie begint je spel opslaan, en kijken wat er bij de 1 uitkomt bevalt dat niet load je save, en kill de andere

Geplaatst:

Dat weet ik dus niet, wat je wel kan doen voordat je de missie begint je spel opslaan, en kijken wat er bij de 1 uitkomt bevalt dat niet load je save, en kill de andere

Ja goed idee, zodra ik er ben zou ik dan doen!

Geplaatst:

Zijn er geen blijvende consequenties dan?

Want ik wil het wel goed weten, straks kill ik weer de verkeerde net zoals bij Dwayne.

Geplaatst:

Als je Francis neerschiet gebeurd er eigenlijk niets. De familie bedankt je, in andere woorden dan.

Als je Derrick vermoord krijg je voor zover ik weet nog missies van Francis en kan je Francis bellen als de politie achter je aan zit.

Geplaatst:
Als je Francis neerschiet gebeurd er eigenlijk niets. De familie bedankt je, in andere woorden dan.

Als je Derrick vermoord krijg je voor zover ik weet nog missies van Francis en kan je Francis bellen als de politie achter je aan zit.

ik moet nu ook kiezen.

zo te zien kan je beter derrick knalle

ga het nu proberen;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heb Fransis maar gedaan, iedereen heeft toch een hekel aan hem.

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...