Jump to content

Plot-keuze

Recommended Posts

Geplaatst:

wat was der dan met playboy-x dan heb hem namelijk kapotgemaakt?

maar ben ik wat speciaals misgelopen?

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

5

• Spark

5

• DenkaanHenk

4

• ScarPacino

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

je had beter eerst de missies van Derrick kunnen doen, dan Derrick vermoorden...

je krijgt namelijk nog missies van Francis, anders krijg je die 100 % niet :puh:

Geplaatst:
je had beter eerst de missies van Derrick kunnen doen, dan Derrick vermoorden...

je krijgt namelijk nog missies van Francis, anders krijg je die 100 % niet :puh:

hm, denk van niet hoor lijkt me een beetje raar als je door 1 keuze een spel niet uit kan spelen :N

Geplaatst:
wat was der dan met playboy-x dan heb hem namelijk kapotgemaakt?

maar ben ik wat speciaals misgelopen?

Nee, maar wel als je Dwayne had vermoord :duh: Zoals ik bijvoorbeeld. Dan kreeg je dat savehouse niet van Playboy.

Geplaatst:

hm, denk van niet hoor lijkt me een beetje raar als je door 1 keuze een spel niet uit kan spelen :N

Nou dat was ook bij GTA III, daar moest je zo'n Chinees dacht ik vermoorden. En daar kreeg je ook nog missies van!

Geplaatst:

Dat was Kenji Kasen. Ik denk dat ik eerst alle missie's doe die dan mogelijk zijn. Anders haal ik dalijk men 100% niet

Geplaatst:

Ik wil francis vermoorden ! ik heb al een telefoontje ontvangen van Derrick maar weet nu niet wat ik moet doen en waar ik heen moet enzo

Geplaatst:

Ik denk dat als je keuze's maakt ze persoonlijk zijn. Ik ben van plan om Derrick te vermoorden, omdat je reward bij Francis hoger ligt dan bij Derrick. Playboy X heeft zijn crib maar moeten inleveren aan mij. Het was ook vrij logisch dat ik voor Playboy X heb gekozen. Als er een parkeerstrook voor zijn penthouse staat vertelt mij dat al genoeg :7

Voor zij die het penthouse niet hebben kunnen proberen om met een helicopter erboven te hangen, eruit te springen en een kijkje binnenin nemen. Alleen weet ik niet of de save-functie dan beschikbaar zal zijn :)

Geplaatst:

Kies voor Fransis, krijg je een begravenis die anders verloopt dan verwacht. :puh:[/font]

Geplaatst: (bewerkt)
Kies voor Fransis, krijg je een begravenis die anders verloopt dan verwacht. :puh:[/font]

Hoe verloopt die dan ?

Zet anders even in een spoiler ofzo.

Want ik ben er bijna en ik weet nog steeds niet wat nou het beste is ? :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Boeit niet, krijg je bij Derrick ook.[/font]
Geplaatst:
Kies voor Fransis, krijg je een begravenis die anders verloopt dan verwacht. :puh:

Hoe verloopt die dan ?

Zet anders even in een spoiler ofzo.

Want ik ben er bijna en ik weet nog steeds niet wat nou het beste is ? :cya:

Nou dit gebeurt er ongeveer:

Eerst zie je binnen in de kerk een cutscene daarna buiten willen ze net wegrijden komen er wat gangsters aan, best veel. Die moet je dan samen met Pakie afknallen en daarna gaan de rest alvast naar de begraafsplaats. Jij en Packie besturen de Romeo (hearse lijkenwagen) maar er komen weer gangsters aan in de auto. Dan moet je oppassen dat de kist erniet uit valt, en dan zie je de cutscene dat hij begraven word.[/font]

Geplaatst:

Shit...

Ik heb net Francis doodgeschoten maar nu kijk ik bij stats en dan zie ik dat ik 83.33% bij hem heb met missies. :duh:

Dat betekent dus ook dat ik nu niet 100% kan halen :duh:

Geplaatst:

Waarom moet alles in spoilers? GTA IV is uit, is aan de mensen zelf of ze het lezen of niet. Dit deden de mods toch ook niet bij San Andreas, jesus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...