Carl-J Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik vind super vet dat je verschillende einde's hebt Reageren
The Black Cat Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik laat Francis denk leven, ik mag die corrupte vent wel Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb voor de zekerheid Derreck maar verkloot. Aangezien je nog missies van Francis krijgt enzo. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je moet Francis knallen. Niemand vind het erg en so what 100%! Derrick is zo onschuldig en is bezig z'n leven weer op te bouwen en die eikel van een Francis wil z'n broer dood en de baas van de polities worden. En aangezien ik Politie haat was de keuze vrij duidelijk! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik doe francis, die gozer is een ...hole Reageren
kooskansloos Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Zijn er ook nog mensen die Derrick hebben gepopped? Zo te lezen popped iedereen hier Francis (moi incluis). Ik wil graag weten wat er gebeurd als je Francis laat leven (welke missies je nog krijgt etc.) Kan iemand dat vertellen?? Bewerkt: 6 mei 2008 door SummerBase Reageren
Hayte Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik ga Derrick vermoorden... ik ben een volgeling van Francis, die gast is toch al een wrak xD en Francis heeft z'n leventje net opgebouwd, komt die kneus van een Derrick in z'n leven, ik weet het niet zeker maar volgens mij ging hij iets tegen de politie zeggen, en dan krijgt Francis geen promotie! dan heb ik geen medeleven meer hoor xD wat zou er gebeuren als je een rpg pakt en ze allebei naar de t..ing schiet? en btw, voor de playboy x/dwayne freaks, je kon beter voor Playboy X kiezen, omdat je anders de 100 % niet krijgt, omdat Dwayne je vriend kan worden, en hij kan ook gangsters halen die je achter volgen... en je moet alle special bonuses hebben, voor je de 100 % hebt...[/font] en voor de keuze haters... het is toch leuk als je keuzes kan maken? dat maakt het ook realistisch... over een paar jaar helpt je mammie je ook niet meer hoor, moet je zelf ook keuzes maken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik ga Derrick vermoorden...ik ben een volgeling van Francis, die gast is toch al een wrak xD en Francis heeft z'n leventje net opgebouwd, komt die kneus van een Derrick in z'n leven, ik weet het niet zeker maar volgens mij ging hij iets tegen de politie zeggen, en dan krijgt Francis geen promotie! dan heb ik geen medeleven meer hoor xD wat zou er gebeuren als je een rpg pakt en ze allebei naar de t..ing schiet? en btw, voor de playboy x/dwayne freaks, je kon beter voor Playboy X kiezen, omdat je anders de 100 % niet krijgt, omdat Dwayne je vriend kan worden, en hij kan ook gangsters halen die je achter volgen... en je moet alle special bonuses hebben, voor je de 100 % hebt...[/font] en voor de keuze haters... het is toch leuk als je keuzes kan maken? dat maakt het ook realistisch... over een paar jaar helpt je mammie je ook niet meer hoor, moet je zelf ook keuzes maken Dat in die spoiler is helemaal niet waar. Dus als je een keuze maakt, kan je de 100% niet meer halen ? Dat is gewoon onzin. Rockstar heeft daar heus wel aan gedacht hoor. Je kan nog gewoon de 100% halen, wie je ook kiest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.