thug Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 voor ik hem er wil opzetten had ik een vraagje. kan ik via mijn ps3 de savefile erop zetten zo ja hoe het is omdat mijn usb-stick nog bij een vriend ligt is er anders nog een manier hoe dan? alvast bedankt.
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ja, het gaat met een USB-stick, kijk hier maar. Je kan het eigenlijk met alles doen, (externe harde schijf, GSM, Fotoapparaat, MP3, USB-Stick,...). Je moet wel de USB draad hebben van dat apparaat.
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 nee ik bedoel of dat lukt via je ps3 het bestand op het internet plaatsen? mijn usb-stick ligt bij een vriend.
Woetsha Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) nee ik bedoel of dat lukt via je ps3 het bestand op het internet plaatsen?mijn usb-stick ligt bij een vriend. Ja, dat gaat ook. Uploaden op het forum, elke keer als je post zie je onderaan bijlagen staan. Druk op bladeren zoek het bestand op en druk op uploaden.Let wel op dat je MAX. 5MB mag uploaden, als je bestand groter is, kan je het inpakken met winrar en dan uploaden. Of uploaden met rapidshare of een andere website. EDIT: Winrar Bewerkt: 2 mei 2008 door Woetsha
thug Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 nee je snapt het niet ik zou graag met mijn ps3 op het internet gaan op de site gtagames.nl ik zou graag via mijn ps3 het bestand erop zetten niet via usb en dergelijke.
michaelfivez Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 nee je snapt het niet ik zou graag met mijn ps3 op het internet gaan op de site gtagames.nl ik zou graag via mijn ps3 het bestand erop zetten niet via usb en dergelijke. That's impossible
Recommended Posts