Ertje88 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hey, kheb alleen die Russische winkel nog voor kleding? Wanneer krijg ik andere winkels? Waar ligge ze? >>> Door SummerBase: Verplaatst General. Dit is namelijk geen missie. <<< Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hey, kheb alleen die Russische winkel nog voor kleding?Wanneer krijg ik andere winkels? Waar ligge ze? Er zullen 3 kledings winkels bij komen als je eenmaal het 2de eiland hebt vrijgespeeld. Helaas zijn er van de 3 winkels, 2 dezelfde. Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox) Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox) Je moet eerst de missie 'Three's a crowd' voltooien voordat je kleren kan kopen Greetz Bewerkt: 2 mei 2008 door Galiorix Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox) Je moet eerst de missie 'Three's a crowd' voltooien voordat je kleren kan kopen Greetz Bedankt man! Dan ga k mar ff missies doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.