Jump to content

GTA IV wellicht de duurste game ooit gemaakt


studio dewolf

Recommended Posts

GTA IV kost veel om te maken, maar wij moeten er ook veel voor betalen. € 65,- is niet niks voor een spel. Maar ik weet wel zeker dat Rockstar meer winst kan maken. Als Rockstar de prijs van GTA IV op € 75,- zet, dan koopt bijna iedereen het ook nog wel ;) Vooral de échte GTA Fans..:puh: Ze kunnen dus nog wel meer winst maken.

DSgregor :cya:

Maar dat mag weer niet van Sony en Microsoft, console producenten maken hierover strakke afspraken met de gamedevelopers. Als je een game wil verkopen voor een console, krijg je een maximum te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV kost veel om te maken, maar wij moeten er ook veel voor betalen. € 65,- is niet niks voor een spel. Maar ik weet wel zeker dat Rockstar meer winst kan maken. Als Rockstar de prijs van GTA IV op € 75,- zet, dan koopt bijna iedereen het ook nog wel ;) Vooral de échte GTA Fans..:puh: Ze kunnen dus nog wel meer winst maken.

DSgregor :cya:

Maar dat mag weer niet van Sony en Microsoft, console producenten maken hierover strakke afspraken met de gamedevelopers. Als je een game wil verkopen voor een console, krijg je een maximum te horen.

Dat klopt, dat zal Rockstar wel een nadeel vinden. Ze hadden voor GTA IV minimaal 10 € meer kunnen vragen. En ik durf er dan op te wedden dat er netzoveel verkoopcijfers zijn als wat er nu is.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De duurste game ooit?

Voor mij niet hoor :puh:

Ik betaal voor sommige spellen 50, 60 euro...

GTA IV heb ik geseald (geloof het of niet)

gekocht voor 44 euro op eBay :puh:

Ze bedoelen het maken he dus prgramma's, medewerkers, foto's, werk uren enz. enz..

Link to comment
Delen op andere websites

De duurste game ooit?

Voor mij niet hoor :puh:

Ik betaal voor sommige spellen 50, 60 euro...

GTA IV heb ik geseald (geloof het of niet)

gekocht voor 44 euro op eBay :puh:

Ze bedoelen het maken he dus prgramma's, medewerkers, foto's, werk uren enz. enz..

Ow....

Dan ga ik nog steeds twijfelen..

Tussen GTA IV en GT 5:$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...