Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb san andreas

maar ik kan geen savegame,s laden (ook niet van v2) ik denk dat komt door een gewijzigt bestand want ik deedm een mod.

kan iemand dit bestand sturen:vehicles.ide

ik kan ook geen mta spelen.

bedankt

nnnnnn

(p.s. bestand met bijlage sturen ik stuur pb wanner het weg mag)

Bewerkt: door nnnnnn
Geplaatst:

Ik weet niet percies welke mods je hebt gebruikt , maar kijkt ik bedoel der mee , dat bijvoorbeeld je wilt een savegame laden die is dan niet zoals je eerste savegame , dus hij is niet percies het zelfde , omdat je die mods hebt geinstalleerd (en ik zal je een advies geven je kan liever modden op V1 , en MTA spelen op V1)

Heb je nog vraagjes /pm me dan gewoon xP

Groetjes : Caion ;p

Ik weet niet percies welke mods je hebt gebruikt , maar kijkt ik bedoel der mee , dat bijvoorbeeld je wilt een savegame laden die is dan niet zoals je eerste savegame , dus hij is niet percies het zelfde , omdat je die mods hebt geinstalleerd (en ik zal je een advies geven je kan liever modden op V1 , en MTA spelen op V1)

Heb je nog vraagjes /pm me dan gewoon xP

Groetjes : Caion ;p

nou heb ik v1 maar ik moet wel het goede bestand hebben wat ik vroeg

en met die v2 savegame wil ik zien hoe mijn sa(v1)datr doey

(het was de nederlandse politie auto mod van snelwegfreak.

Geplaatst:

Als je mods hebt kan je niet op mta. En heb je alleen de downgrader gebruikt? Of ook de 2 bestandjes in het script veranderd?

Als je mods hebt kan je niet op mta. En heb je alleen de downgrader gebruikt? Of ook de 2 bestandjes in het script veranderd?

dat weet ik niet maar ik heb de mod al weg gegooid uit gta sa.

ik kan wel gewoon een server opennen maar laden doet hij niet

Ik denk dat je dan een verkeerde versie hebt. Je kunt met een verkeerde versie namelijk geen modificaties gebruiken (geen MTA en ook geen andere auto-modificaties). Om een goede versie te krijgen kun je hier downloaden. Download de patch en start hem op. Er zal een paar keer informatie worden gegeven, maar je kunt gewoon op 'Next' klikken zodat je verder gaat. Doe dat totdat er om een locatie wordt gevraagd, die van GTA San Andreas. Er zal al een locatie staan, dat is die waar het installatieprogramma van GTA San Andreas standaard op staat ingesteld. Als je hem daar ook daadwerkelijk hebt geïnstalleerd dan kun je gewoon verder gaan, anders moet je even de locatie opzoeken via de '...'-button (er staat inderdaad niets behalve die puntjes). Zoek de locatie op en klik op 'Ok'. Ga nu verder door middel van de 'Next'-button. De patch doet z'n werk en je hoeft alleen via de 'Exit'-button nog af te sluiten. Je kunt nu modificaties gebruiken.

Dan nog even over het gebruik van modificaties in MTA: je kunt er wel modificaties in gebruiken, maar dat kunnen alleen aanpassingen in de .dff en .txd bestanden zijn (die waar de models in staan). Andere bestanden mag je niet aanpassen, dus ook niet 'vehicles.ide'. Ik heb hem even toegevoegd:

Succes! :)

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...