Jump to content

Dezelfde autos ?

Recommended Posts

Geplaatst:

hier ben ik weer mede-forumers ik heb GTA IV eerst nog eens gespeeld en wat me nu weer opviel ik zag vaak als ik in een straat reed soms wel 2 dezelfde autos voorbij kwamen.

is dit een bug of heeft rockstar zich niet aan zn belofte gehouden om nooit 2 dezelfde autos in 1 keer te zien.

alvast bedankt voor t antwoorden.

grtz : G.F.S.

Geplaatst:

Ja is mij ook al opgevallen, en dat er in meerdere straten dezelfde auto's geparkeerd staan :bonk: (niet altijd hoor)

Geplaatst:

Nou, als je in het echt op straat loopt zal je toch ook soms 2 of 3 dezelfde auto's zien. Allen dan in een andere kleur, nummerplaat en zetels. :) Dit is dus wel realistisch. Maar je hebt wel gelijk dat je vaak een zelfde auto ziet in GTA IV.

Soms wel 10 bij elkaar. Hier is dus nog niet zo veel aan gedaan ...

Geplaatst:

Daar baal ik ook echt heel erg van, R* zei voor de release dat je nooit meer 2 of meer van dezelfde auto's zou zien in 1 keer. Nou ik zie er weldegelijk meer tegelijk, ik vind dat wel heel jammer. Maarja. :cya:

Geplaatst:

Ik zag laatst een post van iemand die zei dat-ie nooit de auto's zag waarin hij zelf reed. Dit zou natuurlijk heel logisch zijn als je nooit 2 dezelfde auto's tegelijk zag, aangezien je erin rijdt :bonk:! Maarja... het is dus blijkbaar toch niet zo.

Geplaatst:
Nou, als je in het echt op straat loopt zal je toch ook soms 2 of 3 dezelfde auto's zien. Allen dan in een andere kleur, nummerplaat en zetels. :) Dit is dus wel realistisch. Maar je hebt wel gelijk dat je vaak een zelfde auto ziet in GTA IV.

Hoezo? Op ieder nummerbord staat: Liberty City , en ook al heeft die auto andere kleuren ofzo, het is dan altijd nog wel dezelfde auto. En dat zouden ze niet meer doen.

Geplaatst:

Hoezo? Op ieder nummerbord staat: Liberty City , en ook al heeft die auto andere kleuren ofzo, het is dan altijd nog wel dezelfde auto. En dat zouden ze niet meer doen.

Ik had het over de auto's die je echt in de straat ziet. In real life dus. ;)

Geplaatst:

maar ik heb GTA IV bij een paar vrienden van mij gedaan en ik heb ruim voordat ie uitkwam gezegd tegen hun van dezelfde autos zul je niet meer zien in een straat maar nu geloven ze me helemaal niet meer.

ik voel me eigenlijk wel bedrogen door rockstar hoor !

Geplaatst:

Ik vind het ook wel maf als ik 5 patriots tegelijk tegen kom,

In real life kom je toch ook niet 5 hummers tegelijk tegen!! :duh:

:cya:

Geplaatst:

lol dat is waar ja maar zoals ik al zei ik voel me bedrogen.

Geplaatst:

Nou... misschien alleen als je toevallig langs Gordon rijdt met al z'n 'vriendjes' :puh:

Geplaatst:

Nou... misschien alleen als je toevallig langs Gordon rijdt met al z'n 'vriendjes' :puh:

of als je toevallig een legerconvooy tegenkomt :duh:

Geplaatst:

Ja ok, maar ik denk dat ze ook zoveel mogelijk proberen dat random te doen met scripts enz.

Dus ik weet niet of dat valt te verhelpen?

Geplaatst:

Ja 2 taxis achter elkaar zeker...

Maar ik kom maar weinig tegen dat je 2 of 3 keer een zelfde auto in het beeld ziet (als je taxi's niet meetelt).

Vooral als je vergelijkt met vice city, waar je 5 infernussen in een rijtje achter stoplicht zag staan, dan valt het heel erg mee in gta 4.

Geplaatst:
Ja 2 taxis achter elkaar zeker...

Maar ik kom maar weinig tegen dat je 2 of 3 keer een zelfde auto in het beeld ziet (als je taxi's niet meetelt).

Vooral als je vergelijkt met vice city, waar je 5 infernussen in een rijtje achter stoplicht zag staan, dan valt het heel erg mee in gta 4.

lekker belangrijk of je 2 dezelfde auto's ziet ofniet.

jeez, waar je je allemaal druk om kan maken zeg.

ga voor de gein eens de straat op in nederland, en probeer 25 seconden lang geen VW Golf te zien. gaat je niet lukken (aan een normale drukke straat)

snappen jullie niet wat voor programmeer werk daar in zit? hoeveel werk dat is?

En dat ze het belangrijker vinden om het spel mooier te maken qua graphics en andere dingen, ipv ervoor te zorgen dat je dezelfde auto's niet meer ziet......

lekker belangrijk,.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...