Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Die taxi's is logisch dat je er daar zoveel van ziet, dat is in het echte New York ook zo, heb je straten vol met die dingen . Dus dat is juist wel realistisch Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja, maar in het echt zie je ook wel is twee dezelfde auto's tegelijkertijd! Toch !? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja, maar in het echt zie je ook wel is twee dezelfde auto's tegelijkertijd!Toch !? ja, maar geen 5 hummers!! Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Helemaal hetzelfde niet, maar wel gewoon 2 dezelfde, en wat is daar nou echt zo erg aan? Reageren
dynastus Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Waarom zo zeiken over 5 keer dezelfde auto's ga zelf een game ontwikkelen dan weet je wel hoe moeilijk dit is en wat maakt het voor ene flikker uit als het minder realistisch is realistisch is niet altijd leuk en ik heb liever eerst een goede gameplay daarna pas die extra dingetjes. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ja 2 taxis achter elkaar zeker...Maar ik kom maar weinig tegen dat je 2 of 3 keer een zelfde auto in het beeld ziet (als je taxi's niet meetelt). Vooral als je vergelijkt met vice city, waar je 5 infernussen in een rijtje achter stoplicht zag staan, dan valt het heel erg mee in gta 4. Die taxi's is logisch dat je er daar zoveel van ziet, dat is in het echte New York ook zo, heb je straten vol met die dingen . Dus dat is juist wel realistisch .... Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen xD want dat is echt realistisch In New York zie je namelijk misschien wel 20 taxi's tegelijk over de straten scheuren Bewerkt: 2 mei 2008 door -Haakon- Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Waarom zo zeiken over 5 keer dezelfde auto's ga zelf een game ontwikkelen dan weet je wel hoe moeilijk dit is en wat maakt het voor ene flikker uit als het minder realistisch is realistisch is niet altijd leuk en ik heb liever eerst een goede gameplay daarna pas die extra dingetjes. Het is inderdaad niet heel belangrijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.