DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Kan iemand een kaartje maken waar alle Sprunk automaten op staan? Of in ieder geval alle Sprunk automaten die je weet, dat zou ik erg waarderen. Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hoezo wil je dat weten? Beetje vreemd? Maar ik weet ze niet allemaal Je vind ze wel veel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nou, een echte GTA fan wil dat wel weten natuurlijk. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nou, een echte GTA fan wil dat wel weten natuurlijk. Nou, wist je als echte GTA Fan dat er in GTA: SA ook Sprunk automaten stonden? ^^ Wil je bewijs?, dan zal ik zo screen maken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wist ik al, maar ik wil een kaartje waar alle Sprunk automaten van GTA IV op staan. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nou, een echte GTA fan wil dat wel weten natuurlijk. Nou, wist je als echte GTA Fan dat er in GTA: SA ook Sprunk automaten stonden? ^^ Wil je bewijs?, dan zal ik zo screen maken Sprunk komt origineel uit Manhunt, toen in San Andreas en nu in GTA 4. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wist ik al, maar ik wil een kaartje waar alle Sprunk automaten van GTA IV op staan. Eerlijk gezegd denk ik dat dat nog niet door iemand geheel in kaart is gebracht, aangezien het spel nu nog maar 3 dagen bestaat... Ik denk dat je geduld zal moeten hebben voor zo'n kaart, want nu gaat iedereen eerst de Storymode uitspelen om vervolgens alles eens helemaal goed te bekijken Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja idd, en als er een kaart komt, is die vast en zeker niet meteen voor de o - zo - nuttige sprunk automaten, maar eerder voor alle auto spawn plaatsen denk ik. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hahaha, waar zijn de Sprunk automaten!! Die SuperGT kan me niet schelen, ik wil Sprunk!! Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hahaha, waar zijn de Sprunk automaten!! Die SuperGT kan me niet schelen, ik wil Sprunk!! Ja of niet haha Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zijn Sprunk automaten? Een automaat met 'Cola' , een drankje dat je kan kopen uit een automaat. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zijn Sprunk automaten? Sprunkautomaten zijn drankautomaten met de drankjes 'Sprunk' in. Hier kan je dan voor zo'n $1 een drankje kopen en kreeg je wat meer health. Handig als je dus gewond bent. Reageren
Hackman Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Is Sprunk niet Sprite? oftewel 7up? Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.