Jump to content

Sprunk


DenkaanHenk

Recommended Posts

Nou, een echte GTA fan wil dat wel weten natuurlijk. :Y

Nou, wist je als echte GTA Fan dat er in GTA: SA ook Sprunk automaten stonden? ^^

Wil je bewijs?, dan zal ik zo screen maken ;)

Sprunk komt origineel uit Manhunt, toen in San Andreas en nu in GTA 4.

Ik weet wel zeker dat in GTA III ook Sprunk voor kwam alleen je kon er niks mee. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stonden daar ook wel ergens automaten maar ik weet echt niet meer waar. Dan zou ik dat even op moeten zoeken maar daar heb ik nu niet veel tijd voor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stonden daar ook wel ergens automaten maar ik weet echt niet meer waar. Dan zou ik dat even op moeten zoeken maar daar heb ik nu niet veel tijd voor. ;)

Alleen reclame was er in GTA III dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Wist ik al, maar ik wil een kaartje waar alle Sprunk automaten van GTA IV op staan. :koffie:

Eerlijk gezegd denk ik dat dat nog niet door iemand geheel in kaart is gebracht, aangezien het spel nu nog maar 3 dagen bestaat...

Ik denk dat je geduld zal moeten hebben voor zo'n kaart, want nu gaat iedereen eerst de Storymode uitspelen om vervolgens alles eens helemaal goed te bekijken ;)

Het hoeven ze niet allemaal persee te zijn, iemand kan ook op een kaartje alle Sprunk automaten aanvinken die diegene al heeft ontdekt. Je heb eerste post zeker niet gelezen, nu weer ontopic graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog iemand die een kaartje kan maken met de Sprunk automaten erop die hij of zij weet? Zo niet, laat het topic dan asjeblieft rusten. Want ik word spuug zat van die offtopic berichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...