Jump to content

Het Blijheidsbeeld


ScarPacino

Recommended Posts

Onder aan het Blijheidsbeeld zitten 4 deuren rond om waar je niet door heen kan maar als je tegen de deur aan de voorkant van het Blijheidsbeeld loopt komt er loading te staan en dan komt bellic naar buiten met een Statue of Happiness trui naar buiten. Is dat al bekend?

Kan je ook naar boven in het Blijheidsbeeld enzo ja? hoe dan? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De GTA IV review op IGN (volgens mij was die het) hintte naar 'onder het rokje kijken' van The Statue of Happiness. Ik neem aan dat ze dat alleen opschrijven als hier een mogelijk voor is. Ik heb GTA echter nog niet en vraag me af of dit ook echt mogelijk is. Duzz als julie het eventjes kunnen proberen _O_

Edit: Ik heb gevonden waar ik het gelezen heb: in een interview met GTA IV producer (ofzo) op IGN. Er staat niet dat je het kan, maar dat ze er veel voor over zouden hebben. In andere woorden, 'wat zou het cool geweest zijn als het kon'. Ik ga er duzz maar vanuit dat het niet kan.

Bewerkt: door Drugga
Link to comment
Delen op andere websites

Ja er zit easter egg in (een kloppend hart) maar dan moet je via een helicopter naar binnen vliegen, heb het 3 keer geprobeert maar iedere keer dat ik uitstapte misste ik dat blik waar je op moet landen..

Link to comment
Delen op andere websites

Onder aan het Blijheidsbeeld zitten 4 deuren rond om waar je niet door heen kan maar als je tegen de deur aan de voorkant van het Blijheidsbeeld loopt komt er loading te staan en dan komt bellic naar buiten met een Statue of Happiness trui naar buiten. Is dat al bekend?

Kan je ook naar boven in het Blijheidsbeeld enzo ja? hoe dan? :cya:

Ikzelf heb GTA IV (nog) niet, maar als dat zou kunnen, dan zou dat wel heel vet zijn hoor :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad naar binnen..

Je pakt de Heli(Maverick) en gaat naar de VOET van het beeld, daar zie je vier deuren, en naast één van die deuren staan 2 bordjes met *Even uit mijn hoofd hoor* ''Nothing Inside'' of iets dergelijks.. Loop DOOR één van die deuren, en je vind een trap omhoog, en gewoon omhoog klimmen, en je ziet de Easter-Egg.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op je kaart kijkt, dan het 2e eiland helemaal onderaan zie je staan 'Helicopter Tours' daar moet je heen, dan kan je heli's jatten. Ik vind het ook wel grappig dat dat blijheidsbeeld een blik vast heeft, maar hoe kan je dan naar binnen? Via dat blikje of moet je met n heli door zn hoofd heen vliegen? En kan je ook wat daar binnen of niet? En ja, ik kreeg ook zon lomp shirtje aan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Om dat shirtje te krijgen hoef je er niet met de heli naar toe.

Je kan gewoon met de trap naar boven zo hoog mogelijk. en daar ligt zo'n roodgloeiend(net als wapens geld en duiven) pakketje op de grond. Loop je daar overheen dan krijg je een shirt aan met de tekst voorop: ''Happiness is.." en op de achterkant staat:"land" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...