Sanderjj Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Verkoopt Little Jacob nou wapens of niet? Ik hoorde namelijk van wel. Later.. Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je kunt als je hem te vriend hebt, dan kun je wapens bij hem kopen volgens mij?? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik weet het niet heel zeker, maar volgens mij kan je wapens van hem kopen als je goed bevriend met hem bent!! Reageren
Sanderjj Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al zon 4 keer met hem iets gaan drinken ofz. Duurt wel lang dan Reageren
sweetsticks Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al zon 4 keer met hem iets gaan drinken ofz. Duurt wel lang dan je kan toch gewoon naar de wapenshop gaan....? Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja, als je ver genoeg bent kan je wapens van hem kopen. Dan bel je hem, en dan stuurt hij een auto met wapens naar je op. Daarvan kan je kopen. Die wapens zijn goedkopen dan in de ammunation. Maar goed, je kan zo ook vinden, dat is natuurlijk nog goedkoper. Vindplaatsen Wapens. Reageren
Spark Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Bij mij als je ongeveer 85% bevriend bent, mag je wapens van 'm kopen! Op de xbox360 krijg je dan ook nog een achievement erbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.