Jump to content

concrete jungle

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net de eerste missie geprobeerd van little jacob dan moet je eerst 4 mannen vermoorden en daarna moet je naar een huis waar je moet schuilen en dan moet je iemand van de trap af schieten en daarna moet je naar links door het raam schieten bij die man met die shotgun en dan moet ik little jacob volgen naar binnen en dat lukt me niet want dan word ik gelijkt doodgeschoten iemand tips?

Geplaatst:

Je moet gewoon het coversysteem gebruiken, dan lukt het vanzelf wel. En je kan natuurlijk ook armor kopen ;)

Geplaatst:

Zorg eerst voor veel kogels, volle armor, en volle health. Start de missie, en als je bij het huis bent ga je tegen de muur aan staan, met de L1. Schiet eerst degene op de trap neer, ga dan langs de muur naar de shotgun-man. Schiet die dood (het beste door zijn hoofd). Ga dan naar binnen, hurkend, dat doe je met de L3. Tik die in. Ga achter de bank schuilen, en schiet die 2 mannen neer.

Ga dan naar de tafel toe, daar ligt een First Aid pakket. Pak ook de wapens op. Die kunnen wel goed van pas komen.

Ga nu weer verder.

Veel succes, mocht je er niet uitkomen, post dan a.u.b. even.

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet gewoon het coversysteem gebruiken, dan lukt het vanzelf wel. En je kan natuurlijk ook armor kopen ;)

ik heb de wapenwinkel nog niet uitgespeeld dus ik kan nog niet armor kopen. en ook niet wapens alleen ik kan bij die missie een pistool krijgen.

Bewerkt: door steintje
Geplaatst:

ik heb de wapenwinkel nog niet uitgespeeld dus ik kan nog niet armor kopen. en ook niet wapens alleen ik kan bij die missie een pistool krijgen.

Op Wikigta staan maps waar je Armor kan vinden. Er liggen er best veel in LC.

Geplaatst:

als ik mij herinner zijn er nog geen wapens shops in die missie.

maar je krijgt wel een gewoon wapen van little jacob

daarmee zul je het moeten doen :7 .

Geplaatst:

ik heb de missie gehaald bedankt voor de tips en nu heb ik ook een leuke shotgun erbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...