Jump to content

The Puerto Rican Connection


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb probleem met die missie. Ik moet de trein achtervolgen maar hij rijdt waar soms ik kan niet rijden op de weg. Deze missie staat niet in wikigta dus ik weet niet wat moet ik doen en tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb probleem met die missie. Ik moet de trein achtervolgen maar hij rijdt waar soms ik kan niet rijden op de weg. Deze missie staat niet in wikigta dus ik weet niet wat moet ik doen en tips.

Ik ben net begonnen Aan de missie

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich niet zo moeilijk. Met het rondje kun je de focus aanzetten op de trein. Probeer gewoon te kijken waar het spoor zich bevind en waar jij je bevind. Je moet even weten hoe het treinnetwerk daar in elkaar zit. Als je maar zorgt dat je optijd aankomt op de plek waar ze uitstappen.

IN het begin lukte het mij ook niet en toen moest ik ze weer achtervolgen. ALs je op tijd bent kan je ze opwachten en gelijk afknallen.

MOcht je vragen hebben... je weet me te vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Rijdt gewoon over de weg heen, kijk waar het spoor langs loopt. Het maakt niet uit als je een weg neemt waar geen spoor langs loopt. Maar als je daarna wel weer terug komt. Op een gegeven moment stopt de trein, en stapt de man uit. Hij komt van een trap aflopen, schiet hem dan neer.

Mission Passed!

Veel Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon gekeken waar het roderondje zich bevindt, en dan aldoor via de wegen er naar toe rijden.

Dat dee ik ook. Maar na een tijdje gaat ie idd van de weg weg maar dan moet je een zijstraat nemen en hupa je bent er weer. (zo ging het bij mij)

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip:Als de trein rechtdoor gaat waar jij bijvoorbeeld alleen rechtsaf kan,gewoon niet in paniek raken en rustig doorrijden.Je komt vanzelf wel weer de trein op het spoor (ha-ha).

ga je trouwens maar voorbereiden,er is namelijk ook een missie waarin je een helicopter moet achtervolgen :puh:

XrfX'

Link to comment
Delen op andere websites

Na deze missie krijg ik geen telefoontjes meer en als ik naar het vraagteken rijd van de Unknown caller of naar het huis van X gebeurd er niks als ik in de pijltjes sta.....

Krijg geen filmpjes en missie meer.

Weet iemand wat ik fout doe?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een Waypoimnt zetten bij het station waar de trein stopt. Dan kun je een taxi nemen en heb je voor minder dan $10 een gehaalde missie

Waar stopt de trein precies?

het eerst volgende station waar hij opstapte :puh:

kijk maaro p de kaart die in de hoes zit , daar staan trein verbindingen op!

Bewerkt: door Goldadon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...