99vinnie99 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hey, hoe kan je auto's kopen via internet? Bij die opdracht van I'll take her. moet je naar die site en dan staat haar tel. nummer in je telefoonboek. Maar als je normaal speelt, en je wilt er een kopen gebeurt er niks? Help aub. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je gaat naar een internetcafé, en voert deze website in: www.autoeroticar.com Je zoekt een auto op, en koopt hem. Volgens mij spreekt de dealer dan een plaats af, en dan kan je hem daar ophalen. Ik weet het niet zeker, want ik heb dit nog niet gedaan. Veel succes! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zag toen zo'n telefoon nummer erbij staan maar toen ik die belde bestond die niet Reageren
bassen Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zag toen zo'n telefoon nummer erbij staan maar toen ik die belde bestond die niet Dat had ik dus ook Reageren
Henkiiback Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 klopt, ik heb ook gebeld maar het nummer bestond niet (lijkt mij dus dat deze mogelijkheid alleen voor die ene missie beschikbaar was). Reageren
Timothy. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Je gaat naar een internetcafé, en voert deze website in: www.autoeroticar.com Je zoekt een auto op, en koopt hem. Volgens mij spreekt de dealer dan een plaats af, en dan kan je hem daar ophalen. Ik weet het niet zeker, want ik heb dit nog niet gedaan. Veel succes! Volgens mij is dit ook de bedoeling ja! Reageren
Henkiiback Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 kan dan wel de bedoeling zijn.. maar het werkt niet Reageren
L156 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik zag toen zo'n telefoon nummer erbij staan maar toen ik die belde bestond die niet Komen er ook update's van deze spellen? anders heb ik een tip..E-mail dit naar R* en messchien komt dit terug in de update Reageren
Meganic Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb dit ook geprobeerd, het nummer bleef overgaan en vervolgens niets. Dus ik ga er van uit dat dit normaal niet kan. Wel jammer overigens. Reageren
ginobb Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik heb dit al 10000000000000000× geprobeerd op elke pixel geklikt maar gebeurt niks is het zlefde als je kleding op internet wil kopen lukt ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.