gta vcs-freak Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb die modern mod voor s.a. gedownload en dan diet die (...) game het opeens niet meer! waarom werkt ie bij m`n vriend wel en bij mij nie!? komt het mischien omdat ik een vista heb? ik weet het niet... Reageren
K.O. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat werkt er precies niet meer, als ik vragen mag? Krijg je een foutmelding op een bepaald moment, sluit de game automatisch af op een bepaald moment of gebeurt er helemaal niks als je op het SA icoontje klikt? In de eerste twee gevallen, op welk moment is dat dan? Het kan zijn dat je de mod niet helemaal goed geïnstalleerd hebt. Het kan ook zijn dat je ergens een defecte mod hebt gedownload. Het kan ook zijn dat het aan Vista ligt, maar met die conclusie zou ik even wachten. Er zijn meer mensen die klagen over Windows Vista, maar er zijn ook modders die er totaal geen problemen mee hebben en gewoon kunnen modden. Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 zo zit het: ik start s.a. op hij laadt. ik druk op new game en dan krijg je zo`n muziekje en wat plaatjes die steeds wisselen,now daar sluit ie in een keer af en zegt ie: 'gta sa.exe werkt niet meer.' thats the problem! Reageren
K.O. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Dan is de kans het grootst dat je de mod verkeerd hebt geïnstalleerd. Ga dat dus nog eens na. Mocht het toch aan je windows liggen, dan kun je dit proberen: Ga in de Verkenner naar GTA_SA.exe in de GTA San Andreas map. (Niet een snelkoppeling, maar het exe bestand zelf.) Rechtermuisknop > Eigenschappen. Ga naar tabblad 'Compatibiliteit'. Vink 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:' aan en kies bijvoorbeeld Windows XP. Toepassen, OK. Test of SA nu wel werkt. Het kan misschien ook nog wel eens zo zijn dat je de verkeerde versie van GTA SA hebt. Met v2.0 kun je namelijk niet (of in ieder geval niet zo makkelijk) mods installeren. Heb je inderdaad v2.0, probeer dan dit: Verwijder de mod, downgrade naar v1.0 met de patch die je hier in de downloaddatabase kunt vinden, installeer de mod opnieuw. Ik hoop dat één van deze dingen helpt. Oh misschien dat het er nog aan kan liggen dat je geen administratorrechten hebt op je computer. Vista zou daar moeilijk over kunnen doen. Probeer SA dan eens te spelen op een account die wel adminrechten heeft. Bewerkt: 5 mei 2008 door K.O. Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) okee... maare die v1.0 patch werkt niet. want ik heb (helaas) 2.0 en die is nog niet goed getest dus daarom.maar ik kan het proberen,kijken of het lukt.zoniet dan ga ik wel vc modden... ... Bewerkt: 8 mei 2008 door gta vcs-freak Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ehmmm, Maar ik heb ook die mod gedownload. Ik heb er geen problemen mee, maar wat doet die mod nou eigenlijk? Er gebeurt niks bij mij Reageren
K.O. Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ehmmm, Maar ik heb ook die mod gedownload. Ik heb er geen problemen mee, maar wat doet die mod nou eigenlijk? Er gebeurt niks bij mij Dan doe je toch duidelijk iets verkeert. De mod vervangt zoveel dat je het resultaat echt wel moet merken:(...)De eerste versie vervangt (maar) 61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij. (...) Volgende versies vervangen alleen maar meer, dus resultaat merk je echt wel. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ehmm, Hoe kan dat dan dat ik niks zie? Ik heb gewoon de installer gedownload en gerunt Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 mischien is ie nog niet (goed) uitgepakt of je moet winrar ofso hebben dan moet ie het doen(raar want ik heb alles maar hij doet het niet!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.