gta3en Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik had een ideetje om met de enbseries graphics mod, een nieuwe versie van San andreas te maken, met meer nadruk op de auto's. mijn plan is om alle wagens om te zetten naar beter gemodde wagens. screens: bootscreen: _____ wat zou ik kunnen gebruiken? -transmission mod -realistische handling en/of motorsounds -(optioneel brandstof mod) mvg, GTA3en Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Leuk. Maak je die auto's zelf of haal je ze van een site? Als je het laatste doet moet je wel aan de maker vragen of je hem mag gebruiken. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) ik had een ideetje om met de enbseries graphics mod,een nieuwe versie van San andreas te maken, met meer nadruk op de auto's. mijn plan is om alle wagens om te zetten naar beter gemodde wagens. _____ wat zou ik kunnen gebruiken? -transmission mod -realistische handling en/of motorsounds -(optioneel brandstof mod) mvg, GTA3en Woow! Goed idee , ook heel cool, maarre.... Hoe ga je dat aanpakken? Bewerkt: 2 mei 2008 door DaBeast Afbeeldingen verwijdert. Reageren
gta3en Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 van de auto's die ik hier post heb ik toestemming, voor de verdere wagens is het 'pending' er zijn natuurlijk zovéél auto's... wat ik nu eigenlijk zoek ,is een transmission mod. tot nu toe heb ik dat alleen maar gevonden voor VC(camhack) mvg, Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb je ook toestemming van de maker van de ENB Series hack om die te gebruiken in je 'TC'? Reageren
gta3en Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hi!No problem, use it in your mod. But i have some suggestions, most of highly detailed cars have problems with shadows, modellers do not care about this too much and with ENBSeries shadow frequently cover all car, if it's possible, check and edit invalid models. Also models may have too much separated details, this kills frame rate too much with shaders, if it's possible, check those models and collapse non movable parts with the same material and texture together (i have "good" example of this, Mercedes_Benz_ML430, it's about 470 parts, it's too much CPU dependent to send data for every part in to shader). Good luck! Boris Vorontsov geen probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.