Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een ideetje om met de enbseries graphics mod,

een nieuwe versie van San andreas te maken,

met meer nadruk op de auto's.

mijn plan is om alle wagens om te zetten naar

beter gemodde wagens.

screens:

gtahdlowreslm2.jpg

gtahd2dy8.jpg

dibujo2wt6.jpg

bootscreen:

titlepceucopytj7.jpg

_____

wat zou ik kunnen gebruiken?

-transmission mod

-realistische handling en/of motorsounds

-(optioneel brandstof mod)

mvg,

GTA3en

Geplaatst:

Leuk. Maak je die auto's zelf of haal je ze van een site? Als je het laatste doet moet je wel aan de maker vragen of je hem mag gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)
ik had een ideetje om met de enbseries graphics mod,

een nieuwe versie van San andreas te maken,

met meer nadruk op de auto's.

mijn plan is om alle wagens om te zetten naar

beter gemodde wagens.

_____

wat zou ik kunnen gebruiken?

-transmission mod

-realistische handling en/of motorsounds

-(optioneel brandstof mod)

mvg,

GTA3en

Woow!

Goed idee ;), ook heel cool, maarre....

Hoe ga je dat aanpakken?

Bewerkt: door DaBeast
Afbeeldingen verwijdert.
Geplaatst:

van de auto's die ik hier post heb ik toestemming,

voor de verdere wagens is het 'pending'

er zijn natuurlijk zovéél auto's...

wat ik nu eigenlijk zoek ,is een transmission mod.

tot nu toe heb ik dat alleen maar gevonden voor VC(camhack)

mvg,

Geplaatst:

Heb je ook toestemming van de maker van de ENB Series hack om die te gebruiken in je 'TC'?

Geplaatst:
Hi!

No problem, use it in your mod. But i have some suggestions, most of highly detailed cars have problems with shadows, modellers do not care about this too much and with ENBSeries shadow frequently cover all car, if it's possible, check and edit invalid models. Also models may have too much separated details, this kills frame rate too much with shaders, if it's possible, check those models and collapse non movable parts with the same material and texture together (i have "good" example of this, Mercedes_Benz_ML430, it's about 470 parts, it's too much CPU dependent to send data for every part in to shader).

Good luck!

Boris Vorontsov

geen probleem :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...