Jump to content

Beter dan San Andreas?

Vraag:  

156 leden hebben gestemd

1. 1. Ja/Nee?

• Ja
      121
    • Nee
      20

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het beide erg goeide games.

Er zitten een hoop verschillen in de games...

Een aantal dingen van SA vind ik erg tof vooral het grote open gebied en de lichte kleuren.. (je kan daar makkelijker nacht missies doen.. Wat ook erg tof is in SA was dat als je van die berg met een motor afrijd dat je lekker kunt sky diven...

Ik heb SA dan ook helemaal grijs gespeeld... Al pakte je een motor of auto en je ging lekker een rondje door het hele gebied rijden was al leuk..

Dat mis ik (tot nu toe) wel een beetje in IV.. Ik vind ook de kleuren erg donker waardoor nacht missies lastig zijn.. Wat ik ook erg vervelend vind in IV is het auto rijden. Ik ben daar nog niet aan gewend.. Maar dat komt wel..

Wat ik wel heel goed vind van IV zijn de NPC's .... Die zijn goed.... Veel beter dan in SA..

Nu moet ik wel ff zeggen dat ik nog steeds op het eerste eiland ben..

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• martijnn

4

• gta_rulez

4

• mastala

3

• sweetsticks

3

Geplaatst:
Een vertelijking met San Andreas is eigenlijk niet eerlijk. Deze game is gewoon weer een later deel in de reeks van gta, waardoor de makers meer kennis, ervaring en feedback van de vorige delen hebben gekregen. Toch vind ik gta 4 niet persé zo'n verbetering. Amai, de graphics zijn natuurlijk superieur aan die van SA. Maar op dat na en wat nieuwe, kleine verbeteringen na vind ik gta 4 niet zo veel beter. Voor mijn gevoel zijn er meer dingen uitgehaald dan nieuwe dingen bijgekomen.

San Andreas had:

- Mooier gebied. Ik kon mij altijd gewoon urenlang vermaken in de bossen en woestijn. Ook die dorpjes vond ik zo bruut. En wie is er nou minder dan 10x de mount chiliad opgeklommen? In gta 4 mis ik wat open, rustige gebieden. Op central park (daar eigenlijk ook al niet) kun je niet lekker met je auto door de bomen en over mooie paden crossen.

- Vliegtuigen. Vooral de straaljager was vet, maar alle vliegtuigen waren gewoon handig om snel van A naar B te komen, of om lekker in te cruisen.

- Fietsen , dat zal in niet heel erg missen.

- Agenten op motoren. Waarom is dat er nu niet?

- Veel meer custimizen. Aan auto's, maar vooral aan CJ. Zo veel kleren, kapsels etc wat nu nog maar beperkt is.

- Meer variatie in de missies. Ik vind de missies tot nu toe vooral veel van hetzelfde: ga daarheen, vermoorde de hele gang, neem iets mee en schud de politie af. Voor mijn gevoel waren de missies is SA zeker beter.

Ik zeg niet dat ik GTA 4 slecht vind. Sowieso vind ik SA de beste game die de laatste 10 jaar is uitgekomen, en gta 4 komt zeker dicht in de buurt daarbij. Maar veel beter? nee, dat niet.

Off topic: ik

On topic: Vind GTA IV beter, daarom

Geplaatst:

GTA 4 is beter

ik denk dat jullie allemaal een heel belangrijk ding vergeten dat is zoiezo de multiplayer

en je zou eens moeten kijken naard e dingen die er te doen zijn rondom de missies

Met de missies alleen wordt je al zeker 30 x meer betrokken met het personage als met oudere delen

Maar je kijkt televisie en er zit gewoon letterlijk 2 a 3 uur aan televisie in de televisie. dat is al bijzonder

ook de show die je langs gaat zijn veel toffer door de goeie motion capture

En in het begin wist ik ook niet wat ik overal mee kon maar je kan echt heel veel met je telefoon

ook met taxi's ritjes nemen werkt echt heel erg tof.

Alles is veel levendiger en geeft j echt een gevoel wat ik nooit eerder bij een GTA heb gezien.

Bovendien heeft deze game de oppervlakte van GTA SA allen dan met stad gevuld

dit betekend veel trappetjes en huizen waar je in kan

dus allemaal niet zo zeuren jullie hebben nog lang niet alles ontdekt

het is allemaal niet zo duidelijk meer maar er zitten wel veel dingen waar je in kan.

Geplaatst:

Nee, niet beter dan San Andreas stelletje graphics geilers. GTA 4 gaat vervelen als je hem uit hebt gespeeld omdat er niks meer te doen is naast rondrijden en daten. San Andreas speel ik nu nog steeds omdat er zoveel te doen is.

Geplaatst:
Nee, niet beter dan San Andreas stelletje graphics geilers. GTA 4 gaat vervelen als je hem uit hebt gespeeld omdat er niks meer te doen is naast rondrijden en daten. San Andreas speel ik nu nog steeds omdat er zoveel te doen is.

helemaal mee eens _O_

Geplaatst:

Tja, dit is best wel een moeilijke vraag denk ik...

Maar weet je, San Andreas had geen ingebouwde Multiplayer Mode. Misschien wel MTA, maar MTA tipt gewoon niet aan het ingebouwde MP systeem die in GTA IV zit. Dát maakt het een geweldige, complete spel. En de missies zijn ook heel leuk. Toch heeft GTA:SA ook heel veel plezier beleefd. Al bij al kun je gewoon zeggen dat het evengoede spellen zijn :Y

Geplaatst:

Als je bedenk dat GTA SA een stuk ouder is dan GTA IV, vind ik GTA SA echt een super goed spel!

In GTA IV mis ik wel een beetje die echte GTA SA/VC sfeer.

De single-player heb ik nooit zo leuk gevonden bij de GTA-spellen.

Maar de Multiplayer-mode bij GTA IV is vele malen beter! Echt super goed.

De natuur in GTA SA, en die boeren dorpjes vond ik echt super leuk. (Echt Amerikaans!)

De stad in IV vind ik niet super... Dat tweede eiland vind ik super mooi.. (Alqoncuin ofzo?..)

Het eerste is ook leuk,, lekker armoedig... Maar dat derde vind ik erg saai... En het is allemaal ook een beetje klein naar mijn zin!

Ik vind het meer een 50/50.. Even leuk dus! Dan praat ik natuurlijk niet over de graphics! GTA SA is een stuk ouder.

Geplaatst:

Dus jij speelt een spel al een paar jaar lang omdat je zoveel leuke dingen naast de main storyline kan doen? Zoals wat? Gokken? Fietsen? Tattoo's laten zetten? Boeiend.

Ik koop een spel in de eerste plaatst om de ervaring van het spel zelf, en niet omdat ik nog steeds leuk kan pim pam petten in het spel als ik em eenmaal heb uitgespeeld. Als ervaring vind ik GTA4 vele malen beter als SA, gewoonweg omdat alles klopt; de graphics, de game mechanics, de storyline, de humor etc. SA was goed, maar aan GTA 4 klopt alles. Vergeet niet dat dit de eerste next gen GTA is...

Geplaatst:

Ik ga hem denk ik 3 a 4 keer uitspelen en toch is het spel leuker vind ik de graphics doen het em echt en zo ontzettend leuk was alles in San andreas ook weer niet daarbij komt dat de multiplayer weer veel goed maakt!

Geplaatst:

En ze kunnen natuurlijk altijd nog downloadable content toevoegen (wat er ook sowieso komt)! Ik heb hem nog niet.. komt waarschijnlijk dinsdag binnen, maar ik ben blij dat de meeste mensen IV beter vinden:D Ik schrok eerst een beetje :puh:

Geplaatst:

Ik vond San Andreas zowiezo de minste uit de GTA 3 serie, dus ja GTA IV vind ik een stuk beter. Dat hele sfeertje van San Andreas vond ik ook niet echt zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...