Jump to content

Beter dan San Andreas?


martijnn

Vraag:  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. Ja/Nee?

    • Ja
      121
    • Nee
      20


Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • martijnn

    4

  • gta_rulez

    4

  • mastala

    3

  • sweetsticks

    3

San Andreas heeft misschien meer variatie in de dingen waarmee je je bezig kon houden als je niet bezig was met missie's. Dat is een pluspunt van die uitgave. IV heeft echter zóveel realisme gekregen (grafisch maar vooral fysiek) dat ik dit spel toch wel zoveel beter vindt.

- Mooiere graphics

- Betere fysieke eigenschappen van personen en auto's

- Beter politiesysteem (misschien soms makkelijk, maar nu is het tenminste niet meer zo dat agent 1 achter je aan rent en agent 2 uit zijn neus staat te vreten. Bovendien zoeken ze je ook niet in leeuwarden als je in maastricht een auto steelt)

- De 'dates' zijn varierender en bovendien veel meer interactief (darten, bowlen, dronken toestanden)

Geef mij GTA IV anytime! Ben benieuwd of er inderdaad nog een stadsdeel bij gaat komen (met wie weet nog wat extra dingen?) en dat deze uiteindelijk ook voor de PS3 beschikbaar komt! :eten:

1 ding dat ik wel mis is de politiemotor..., zou graag een agentje de lucht in willen slingeren vanaf z'n fiets! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedenk eens wat je allemaal kan doen in alleen al Free Roam:

Dogfight's met andere heli's. Roei andere gang's uit. Ga in een autobus zitten en knal iedereen neer die je ziet. Clan Wars. Vernietig drugdeals. Er is nog zoveel te doen in IV

Link to comment
Delen op andere websites

Bedenk eens wat je allemaal kan doen in alleen al Free Roam:

Dogfight's met andere heli's. Roei andere gang's uit. Ga in een autobus zitten en knal iedereen neer die je ziet. Clan Wars. Vernietig drugdeals. Er is nog zoveel te doen in IV

autobus?

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit van gehoord? Gewoon die bussen die je op straat ziet rijden die mensen vervoeren :puh:

wij noemen dan geen autobus:P haha maar kun je daarin zonder de chaffeur eruit te rossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht het wel, volgens mij waren er zelfs van die bus schema's bij de haltes. Ik heb het spel nog niet maar zoiets had ik gehoord.

k zal t eens proberen:D.. haha nog zoveel te ontdekken.. als k storyline uit hehb ga k op zoek naar ee's:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind er nou al weinig meer aan. Ik heb even geen zin in missies en wat is er dan te doen? Precies helemaal niks. Wanneer ik in San Andreas even geen zin had in missies ging ik bmx'en, basejumpen, gokken, naar huizen kijken. Hier kun je gewoon niks :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je kan wel eten en drinken in GTA IV, als je dat in San Andreas niet doet ga je langzaam dood. In GTA IV is dat gelukkig niet.

dat haalt het realisme weg want in het echt ga je ook dood als je niks eet

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV is zeker weten een beter spel, komop. Het is wel jammer dat je niet meer naar de sportschool kan of bmxen etc. Maar als dat geofferd moest worden voor dit super spel, was dat zeker de moeite waard :tu:

Bewerkt: door Mickdv
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...