Jump to content

Beter dan San Andreas?


martijnn

Vraag:  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. Ja/Nee?

    • Ja
      121
    • Nee
      20


Recommended Posts

Ik vind er nou al weinig meer aan. Ik heb even geen zin in missies en wat is er dan te doen? Precies helemaal niks. Wanneer ik in San Andreas even geen zin had in missies ging ik bmx'en, basejumpen, gokken, naar huizen kijken. Hier kun je gewoon niks :duh:

euhm.... even een lijstje met dingen te doen buiten de missies om

Auto's jatten voor brucie...

Pakketjes wegbrengen voor little jacob.

je vrienden mee uit nemen.

bowlen

darten

drinken

comedyshow

caberet show

in een taxi gaan zitten en je rond laten rijden om zo van de geweldige graphics te genieten

internet cafe's

helicopter vlucht...

yeah.. da's natuurlijk allemaal lang niet zo leuk als op een fietsje door S.A. rijden.

Maar dat is toch verre van "niks te doen' lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • martijnn

    4

  • gta_rulez

    4

  • mastala

    3

  • sweetsticks

    3

Ik vind er nou al weinig meer aan. Ik heb even geen zin in missies en wat is er dan te doen? Precies helemaal niks. Wanneer ik in San Andreas even geen zin had in missies ging ik bmx'en, basejumpen, gokken, naar huizen kijken. Hier kun je gewoon niks :duh:

euhm.... even een lijstje met dingen te doen buiten de missies om

Auto's jatten voor brucie...

Pakketjes wegbrengen voor little jacob.

je vrienden mee uit nemen.

bowlen

darten

drinken

comedyshow

caberet show

in een taxi gaan zitten en je rond laten rijden om zo van de geweldige graphics te genieten

internet cafe's

helicopter vlucht...

yeah.. da's natuurlijk allemaal lang niet zo leuk als op een fietsje door S.A. rijden.

Maar dat is toch verre van "niks te doen' lijkt me.

dat lijstje hier boven van sweetsticks is zeker leuker dan die van gta sa en daarom heb ik ook zeker gekozen voor gta 4 :dans: plus de leuke sfeer .in san andreas is dat donker heid een beetje vervelend want ik houw niet van de donker in de oude versie's en . ik ben ook blank en niet bruin :D

Bewerkt: door iamyourghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een vertelijking met San Andreas is eigenlijk niet eerlijk. Deze game is gewoon weer een later deel in de reeks van gta, waardoor de makers meer kennis, ervaring en feedback van de vorige delen hebben gekregen. Toch vind ik gta 4 niet persé zo'n verbetering. Amai, de graphics zijn natuurlijk superieur aan die van SA. Maar op dat na en wat nieuwe, kleine verbeteringen na vind ik gta 4 niet zo veel beter. Voor mijn gevoel zijn er meer dingen uitgehaald dan nieuwe dingen bijgekomen.

San Andreas had:

- Mooier gebied. Ik kon mij altijd gewoon urenlang vermaken in de bossen en woestijn. Ook die dorpjes vond ik zo bruut. En wie is er nou minder dan 10x de mount chiliad opgeklommen? In gta 4 mis ik wat open, rustige gebieden. Op central park (daar eigenlijk ook al niet) kun je niet lekker met je auto door de bomen en over mooie paden crossen.

- Vliegtuigen. Vooral de straaljager was vet, maar alle vliegtuigen waren gewoon handig om snel van A naar B te komen, of om lekker in te cruisen.

- Fietsen , dat zal in niet heel erg missen.

- Agenten op motoren. Waarom is dat er nu niet?

- Veel meer custimizen. Aan auto's, maar vooral aan CJ. Zo veel kleren, kapsels etc wat nu nog maar beperkt is.

- Meer variatie in de missies. Ik vind de missies tot nu toe vooral veel van hetzelfde: ga daarheen, vermoorde de hele gang, neem iets mee en schud de politie af. Voor mijn gevoel waren de missies is SA zeker beter.

Ik zeg niet dat ik GTA 4 slecht vind. Sowieso vind ik SA de beste game die de laatste 10 jaar is uitgekomen, en gta 4 komt zeker dicht in de buurt daarbij. Maar veel beter? nee, dat niet.

Je kan san andreas en gta 4 niet met elkaar vergelijken, dat is net als je 2 onder 1 kap met een vrijstaand huis vergelijkt het is totaal iets anders

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...