Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Je klikt met je rechter muisknop 'op' de signature. Vervolgens klik je onderaan op eigenschappen, en zie je hoe breed- en hoog de afbeelding is, en natuurlijk de bestandsgrootte zelf. Ook deze mag niet boven de 100KB liggen Dit werkt overigens niet in Paint zelf, alleen wanneer je hem bekijkt via een viewprogram zoals Windows Viewer. Bewerkt: 2 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Je klikt met je rechter muisknop 'op' de signature. Vervolgens klik je onderaan op eigenschappen, en zie je hoe breed- en hoog de afbeelding is, en natuurlijk de bestandsgrootte zelf. Ook deze mag niet boven de 100KB liggen Dit werkt overigens niet in Paint zelf, alleen wanneer je hem bekijkt via een viewprogram zoals Windows Viewer. Okeey, waar kan ik dan die Viewer vinden? :$ EDIT: Gevonden, alleen zie ik nergens KB ofzo staan... Bewerkt: 2 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Je klikt met je rechter muisknop 'op' de signature. Vervolgens klik je onderaan op eigenschappen, en zie je hoe breed- en hoog de afbeelding is, en natuurlijk de bestandsgrootte zelf. Ook deze mag niet boven de 100KB liggen Dit werkt overigens niet in Paint zelf, alleen wanneer je hem bekijkt via een viewprogram zoals Windows Viewer. Okeey, waar kan ik dan die Viewer vinden? :$ Als je 'mijn afbeeldingen' opent, en daar vervolgens een plaatje/foto/artwork enzovoorts aanklikt, opent deze automatisch in 'Windows Viewer'. Mocht dit niet zo zijn, dan klik je weer met de rechter muisknop op een van de plaatjes. Vervolgens op eigenschappen, en dan staat er ergens 'openen met'. Daar staat standaart Windows Viewer voor... achter. Daarnaast staat een knopje met 'wijzigen'. Mocht er iets anders dan 'windows viewer' staan, dan kun je deze via hetzelfde knopje 'wijzigen' aanpassen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Je klikt met je rechter muisknop 'op' de signature. Vervolgens klik je onderaan op eigenschappen, en zie je hoe breed- en hoog de afbeelding is, en natuurlijk de bestandsgrootte zelf. Ook deze mag niet boven de 100KB liggen Dit werkt overigens niet in Paint zelf, alleen wanneer je hem bekijkt via een viewprogram zoals Windows Viewer. Okeey, waar kan ik dan die Viewer vinden? :$ Als je 'mijn afbeeldingen' opent, en daar vervolgens een plaatje/foto/artwork enzovoorts aanklikt, opent deze automatisch in 'Windows Viewer'. Mocht dit niet zo zijn, dan klik je weer met de rechter muisknop op een van de plaatjes. Vervolgens op eigenschappen, en dan staat er ergens 'openen met'. Daar staat standaart Windows Viewer voor... achter. Daarnaast staat een knopje met 'wijzigen'. Mocht er iets anders dan 'windows viewer' staan, dan kun je deze via hetzelfde knopje 'wijzigen' aanpassen. Thanks! Reageren
1974 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Heey, mij handtekening is al 2x verwijdert en ik wil niet dat dat nog een keer gebeurt. Dus, toen bedacht ik me opeens dit: Laat ik er is een topic over maken dan word mij handtekening tenminste niet meer verwijdert Alvast bedankt! PSL Ik gebruik paint! Je klikt met je rechter muisknop 'op' de signature. Vervolgens klik je onderaan op eigenschappen, en zie je hoe breed- en hoog de afbeelding is, en natuurlijk de bestandsgrootte zelf. Ook deze mag niet boven de 100KB liggen Dit werkt overigens niet in Paint zelf, alleen wanneer je hem bekijkt via een viewprogram zoals Windows Viewer. Okeey, waar kan ik dan die Viewer vinden? :$ of je kan ook gewoon je muis der op houden,dan kom er een grijs recht hoekje in beeld en zie je hoe groot ie is.Als je 'mijn afbeeldingen' opent, en daar vervolgens een plaatje/foto/artwork enzovoorts aanklikt, opent deze automatisch in 'Windows Viewer'. Mocht dit niet zo zijn, dan klik je weer met de rechter muisknop op een van de plaatjes. Vervolgens op eigenschappen, en dan staat er ergens 'openen met'. Daar staat standaart Windows Viewer voor... achter. Daarnaast staat een knopje met 'wijzigen'. Mocht er iets anders dan 'windows viewer' staan, dan kun je deze via hetzelfde knopje 'wijzigen' aanpassen. >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.