Jump to content

politie


js007

Recommended Posts

Volgens mij bestaat de Vigilante missie's uit 2 stukken. Eerst en vooral moet je een politiewagen (Police Cruiser) zien te vinden, en moet je in de computer binnenraken met Image:Left1.gif, daarna ga je naar Most Wanted Criminals, en je selecteert iemand.

Dan zal op je map een crimineel (met zijn gang) verschijnen, en die moet jij vermoorden. Bij mij zat hier geen tijdslimiet op, en ik kon uit m'n politiewagen stappen, dus waarschijnlijk is dit altijd en bij iedereen zo. :)

In totaal moet je 10 zulke criminelen vermoorden.

Als 2de deel zal je volgens mij random criminelen moeten omleggen. Maar dit weet ik niet zeker. Hiervan moet je er, denk ik, 20 omleggen.

Edit: Hierbij moet je bij Current Crimes kijken. Dan kan je een misdaad selecteren, en zal er een tijdsmeter komen. Je moet dan in een bepaalde tijd naar een plaats gaan, en eenmaal je daar bent zal de tijdsmeter stoppen. Dan kan je dus rustig die crimineel uitschakelen. :)

De Vigilante zijn dus niet meer het zelfde als in de vorige GTA's. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bestaat de Vigilante missie's uit 2 stukken. Eerst en vooral moet je een politiewagen (Police Cruiser) zien te vinden, en moet je in de computer binnenraken met Image:Left1.gif, daarna ga je naar Most Wanted Criminals, en je selecteert iemand.

Dan zal op je map een crimineel (met zijn gang) verschijnen, en die moet jij vermoorden. Bij mij zat hier geen tijdslimiet op, en ik kon uit m'n politiewagen stappen, dus waarschijnlijk is dit altijd en bij iedereen zo. :)

In totaal moet je 10 zulke criminelen vermoorden.

Als 2de deel zal je volgens mij random criminelen moeten omleggen. Maar dit weet ik niet zeker. Hiervan moet je er, denk ik, 20 omleggen.

Edit: Hierbij moet je bij Current Crimes kijken. Dan kan je een misdaad selecteren, en zal er een tijdsmeter komen. Je moet dan in een bepaalde tijd naar een plaats gaan, en eenmaal je daar bent zal de tijdsmeter stoppen. Dan kan je dus rustig die crimineel uitschakelen. :)

De Vigilante zijn dus niet meer het zelfde als in de vorige GTA's. ;)

bedankt ^_^ ,

het is wel moeilijk ik heb een top crimineel geselekteerd en ze schieten met een raketwerper naar mij. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...