-Paul Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hoi =D Ik speel natuurlijk sa:mp, maar ik zit in een clan .. en de server daarvan.. daar crash ik! Als ik connect, krijg ik het beeld van Welcome back enzo.. en dan, dan blijft hij hangen! Dit is echt precies alleen bij díé server Weet iemand hoe dit komt? Ik heb geen mods. Khoop dat iemand kan helpen Reageren
tjoef Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hoi =DIk speel natuurlijk sa:mp, maar ik zit in een clan .. en de server daarvan.. daar crash ik! Als ik connect, krijg ik het beeld van Welcome back enzo.. en dan, dan blijft hij hangen! Dit is echt precies alleen bij díé server Weet iemand hoe dit komt? Ik heb geen mods. Khoop dat iemand kan helpen Ik denk dat ik die clan en server wel ken Ik heb dat trouwens ook soms, en wat ik dan doe is gewoon effie in een andere server gaan, tijdje spelen en dan nog eens de clanserver probeer. Meestal lukt het, af en toe niet. Maar dan geraak ik er heel waarschijnlijk de volgende dag wel in of zo. Wel vreemd dat ik dat zowat altijd in die server heb! En ik ben precies niet de enige. (mss een bug in het script, dat zouden we een aan Hunt moeten vragen ) Reageren
-Paul Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Hoi =DIk speel natuurlijk sa:mp, maar ik zit in een clan .. en de server daarvan.. daar crash ik! Als ik connect, krijg ik het beeld van Welcome back enzo.. en dan, dan blijft hij hangen! Dit is echt precies alleen bij díé server Weet iemand hoe dit komt? Ik heb geen mods. Khoop dat iemand kan helpen Ik denk dat ik die clan en server wel ken Ik heb dat trouwens ook soms, en wat ik dan doe is gewoon effie in een andere server gaan, tijdje spelen en dan nog eens de clanserver probeer. Meestal lukt het, af en toe niet. Maar dan geraak ik er heel waarschijnlijk de volgende dag wel in of zo. Wel vreemd dat ik dat zowat altijd in die server heb! En ik ben precies niet de enige. (mss een bug in het script, dat zouden we een aan Hunt moeten vragen ) Ja, maar ik denk dat Hunt het niet gaat doen, want ik ben de enigste die dat heeft =P gr. Paul aka Saving :PP Reageren
Sandra Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Je zal dan contact moeten opnemen met de ontwikkelaars van die server. Want het probleem ligt dus duidelijk aan die server en niet aan je eigen client. Reageren
-Paul Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je zal dan contact moeten opnemen met de ontwikkelaars van die server. Want het probleem ligt dus duidelijk aan die server en niet aan je eigen client. Oke, dat heb ik al gedaan Maar hij weet niet waar er een bug zit in het script enz. Dus ik moet wachten op een nieuwe script Bedankt Reageren
tjoef Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je zal dan contact moeten opnemen met de ontwikkelaars van die server. Want het probleem ligt dus duidelijk aan die server en niet aan je eigen client. Oke, dat heb ik al gedaan Maar hij weet niet waar er een bug zit in het script enz. Dus ik moet wachten op een nieuwe script Bedankt Probleem is dat dat script wss ZOOO vol bugs zit Reageren
Ymosky Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Probleem is dat dat script wss ZOOO vol bugs zit Pen1 script toevallig? geef in dat geval (voorlopig) de hoop op een bug-vrije server maar op (klinkt als een grap misschien, maar is het niet...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.