Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi =D

Ik speel natuurlijk sa:mp, maar ik zit in een clan .. en de server daarvan.. daar crash ik!

Als ik connect, krijg ik het beeld van Welcome back enzo.. en dan, dan blijft hij hangen!

Dit is echt precies alleen bij díé server

Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb geen mods.

Khoop dat iemand kan helpen :dans:

Geplaatst:
Hoi =D

Ik speel natuurlijk sa:mp, maar ik zit in een clan .. en de server daarvan.. daar crash ik!

Als ik connect, krijg ik het beeld van Welcome back enzo.. en dan, dan blijft hij hangen!

Ik heb geen mods.

Ik denk dat ik die clan en server wel ken :puh:

Ik heb dat trouwens ook soms, en wat ik dan doe is gewoon effie in een andere server gaan, tijdje spelen en dan nog eens de clanserver probeer. Meestal lukt het, af en toe niet. Maar dan geraak ik er heel waarschijnlijk de volgende dag wel in of zo.

Wel vreemd dat ik dat zowat altijd in die server heb! En ik ben precies niet de enige.

(mss een bug in het script, dat zouden we een aan Hunt moeten vragen :puh:)

Geplaatst:
Hoi =D

Ik heb geen mods.

Ik denk dat ik die clan en server wel ken :puh:

Ik heb dat trouwens ook soms, en wat ik dan doe is gewoon effie in een andere server gaan, tijdje spelen en dan nog eens de clanserver probeer. Meestal lukt het, af en toe niet. Maar dan geraak ik er heel waarschijnlijk de volgende dag wel in of zo.

Wel vreemd dat ik dat zowat altijd in die server heb! En ik ben precies niet de enige.

(mss een bug in het script, dat zouden we een aan Hunt moeten vragen :puh:)

Ja, maar ik denk dat Hunt het niet gaat doen, want ik ben de enigste die dat heeft =P

gr. Paul aka Saving :PP

Geplaatst:

Je zal dan contact moeten opnemen met de ontwikkelaars van die server. Want het probleem ligt dus duidelijk aan die server en niet aan je eigen client.

Geplaatst:
Je zal dan contact moeten opnemen met de ontwikkelaars van die server. Want het probleem ligt dus duidelijk aan die server en niet aan je eigen client.

Oke, dat heb ik al gedaan :puh:

Maar hij weet niet waar er een bug zit in het script enz. Dus ik moet wachten op een nieuwe script ^_^

Bedankt :cya:

Geplaatst:

Oke, dat heb ik al gedaan :puh:

Maar hij weet niet waar er een bug zit in het script enz. Dus ik moet wachten op een nieuwe script ^_^

Bedankt :cya:

Probleem is dat dat script wss ZOOO vol bugs zit :{

Geplaatst:
Probleem is dat dat script wss ZOOO vol bugs zit :{

Pen1 script toevallig?

geef in dat geval (voorlopig) de hoop op een bug-vrije server maar op :D

(klinkt als een grap misschien, maar is het niet...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...