wtc Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben vooral een GTA-cruise-gamer... ik cruise graag door de steden, en zeker door algonquin. Ik ben niet zo'n missiespeler... Maar ik kan er nog niet heen! kan iemand mij een savegame voor de PS3 doorsturen waarbij dat eiland al unlocked is aub? Je mag ook mailen naar bartdebruyn4(at) gmail DOT com ! alvast bedankt!! WtC Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben vooral een GTA-cruise-gamer... ik cruise graag door de steden, en zeker door algonquin. Ik ben niet zo'n missiespeler... Maar ik kan er nog niet heen! kan iemand mij een savegame voor de PS3 doorsturen waarbij dat eiland al unlocked is aub? Je mag ook mailen naar bartdebruyn4(at) gmail DOT com !alvast bedankt!! WtC ik mail hem je wel Reageren
wtc Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben vooral een GTA-cruise-gamer... ik cruise graag door de steden, en zeker door algonquin. Ik ben niet zo'n missiespeler... Maar ik kan er nog niet heen! kan iemand mij een savegame voor de PS3 doorsturen waarbij dat eiland al unlocked is aub? Je mag ook mailen naar bartdebruyn4(at) gmail DOT com !alvast bedankt!! WtC ik mail hem je wel Dank!! Hoe kan ik hem op m'n PS3 zetten btw? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben vooral een GTA-cruise-gamer... ik cruise graag door de steden, en zeker door algonquin. Ik ben niet zo'n missiespeler... Maar ik kan er nog niet heen! kan iemand mij een savegame voor de PS3 doorsturen waarbij dat eiland al unlocked is aub? Je mag ook mailen naar bartdebruyn4(at) gmail DOT com !alvast bedankt!! WtC ik mail hem je wel Dank!! Hoe kan ik hem op m'n PS3 zetten btw? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73939 leez dit ff door je zowieso een usb flashstick nodig heb je die niet ze kosten minder dan vijf euro das niet veel Reageren
Giozio Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik ben vooral een GTA-cruise-gamer... ik cruise graag door de steden, en zeker door algonquin. Ik ben niet zo'n missiespeler... Maar ik kan er nog niet heen! kan iemand mij een savegame voor de PS3 doorsturen waarbij dat eiland al unlocked is aub? Je mag ook mailen naar bartdebruyn4(at) gmail DOT com !alvast bedankt!! WtC ik mail hem je wel Dank!! Hoe kan ik hem op m'n PS3 zetten btw? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73939 hier staat het. Wil je hem misschien ook naar mij sturen. Want dan kan ik leren voor mijn examen. Alvast bedankt Ow sorry iemand was mijn voor. Bewerkt: 2 mei 2008 door Giozio Reageren
008443 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 En naar mijn pm'en, want ik wil een account met missies doen (zonder cheats) en de ander voor het rondrijden en voor cheats. Graag voor het derde eiland, want tweede heb ik al zelf vrij gespeeld alvast bedankt. Ps. voor mijn ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.