Talietje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Kan je met Macromeidia flash een point and click game maken en is het moeilijk? Ik snap het eigenlijk niet zo goed, er staat ergens dat je het wel kan maar Macromeidia flash is toch alleen maar om filmpjes mee te maken, of kan je dan ook games maken? Bewerkt: 2 mei 2008 door Talietje Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Kan je met Macromeidia flash een point and click game maken en is het moeilijk?Ik snap het eigenlijk niet zo goed, er staat ergens dat je het wel kan maar Macromeidia flash is toch alleen maar om filmpjes mee te maken, of kan je dan ook games maken? Met Macromedia Flash kan je ook spelletjes maken hoor. (vraag me niet hoe) Point and Click advantures kan je beter met een gamemaker maken. Er is een hele makkelijke manier voor om die spelletjes te maken, ik zoek zo wel op hoe. Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Koop het blad Webdesigner Magazine. Het is wel duur, maar ze geven veel informatie over het ontwerpen van webapplicaties en hebben daarbij ook Flash meegenomen. Zo wordt er als ik het niet vergeet in het huidige nummer uitgelegd hoe je een flash game maakt. Het kost duur, €9, maar dan heb je ook wat. Want je krijgt ook een CD met daarop alle bestanden. Zie het als een handige bron aan informatie. Je hoeft natuurlijk ook niet elk nummer te kopen, hij is namelijk los te verkrijgen in bijna elke bladen winkel. Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Kan je met Macromeidia flash een point and click game maken en is het moeilijk?Ik snap het eigenlijk niet zo goed, er staat ergens dat je het wel kan maar Macromeidia flash is toch alleen maar om filmpjes mee te maken, of kan je dan ook games maken? Ja, een point & click game kan je met Flash maken. Je kan er ook van die kleine games mee maken. Het is niet zo gemakkelijk als het eruit ziet. Verder raad ik je aan om makkelijk te beginnen, dus met kleine games. Hier alvast tutorials: http://www.tutorialized.com/tutorials/Flash/Games/1 Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.