Jump to content

Vigilante

Met welk voertuig doen jullie vigilante???  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Met welk voertuig doen jullie vigilante???

• de klassieke politieauto
      7
    • de politiemotor
      17
    • de tank
      11
    • de hunter
      8
    • een fbi- of politie-ranger
      5
    • een swat-voertuig
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

de tank want daarmee kan je op afstant ze van kant maken

en zeker niet met de hunter want ik kan daar nie mee richten (goed) :rolleyes:

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Darts

5

• Silverwing

3

• corvie

3

• Biohazard1990yakuza

2

Geplaatst: (bewerkt)

Zojuist opnieuw vigilate gedaan met hunter nadat ik eindelijk de vliegschool alles goud had(opeens lukken dingen) en haalde level 60 , toen moest ik even landen om te eten, ik kreeg inmidels $150 000 per level.

Als je de Hunter gebruikt hebben die gasten echt no chance, en al helemaal als je vol van achter met een hellevuur van raketten aankomt, en als ze dan ook nog eens op die doodlopende pier in Santa Maria Beach zichzelf klem rijden, ja , dan is het echt een makkie.

Bewerkt: door Darts
Geplaatst:
Ik heb op de politie motor gestemd omdat:

-De tank is te langzaam, te laat bij de enemy en is wat moeilijk om door de straatjes te wurgen

-de klassieke politie auto is ook wel handig om de enemy te killen maar het killen is het probleem handig voertuig

-Een fbi of politie ranger is ook iets alternatiefs je kan er amper aan komen en je kan er niet zo soepel mee rijden

-Een swat voertuig kom je amper tegen zijn uiters zeldzaam slechte keus je kan er geen toeren mee trekken ( hard rijden) en niet over de kop te slaan ( slechte keus)

-De hunter is bij mij de winnaar omdat hij super snel is ter plaatsen en is goed met raketten schieten het is super handig namelijk met de richtmode zo kan je de enemy handig raken het enige probleem is met de hunter dat er veel gebouwen staan en hoge bomen uiters zeldzaam en is alleen bij jouw eigen vliegveld te halen alleen als je zilveren medallie haalt met alle onderdelen. ik heb alleen niet op hem gestemt omdat ik nog niet beschik over dit ultime politie missie wapen als je het onder de knie hebt dan kan je met gemak level 40 halen je haalt extra $ bij

PS: ik vind de hunter het beste omdat het ook al bij VC is! ;)

EDIT: en ik ben overtuigd dat het ook bij gta San andreas is!

EDIT2: dit is mijn mening

Waarom zeg je dan dat je op de politie motor hebt gestemd :unsure:

Geplaatst:

Omdat hij de Hunter nog niet heeft

Ps probber nog eens Goud te halen, bij mij lukte het in november ook niet, kon net zilver halen, maar gister dacht ik van he, laat ik een die school gaan doen, en wooop opeens alles goud.

PS: als je de Hunter krijgt verdwijnt wel je Leviathan omdat anders de wieken van de Hunter en leviathan wel heel gevaarlijk dicht bij elkaar zitten!

Geplaatst:
Waarom zeg je dan dat je op de politie motor hebt gestemd

Staat in mijn berichtje ik heb nog niet de beschikking tot dit ultime politie missie voertuig ''Hunter''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...