Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Waar kun je nou alles stats zien bij social club ? Want dit zou toch kunnen. En er staat ook dat ik op 0.00% zit maar ik ben al op 34.80 Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Heb je je PSN account wel aan je social club acount gekoppeld? (bij edit profile) waar kan je trouwens je stats zien op de social club, ik kan het niet vinden! edit: bij mij staat het ook! ik kom er nu pas achter hoe die social club werkt! vaag allemaal! Bewerkt: 2 mei 2008 door WWW.outer Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Hoe dan ?? Ik weet helemaal nie wa je er mee kan en hoe het werkt , kan iemand me helpen .?? Bewerkt: 2 mei 2008 door IronBullet Reageren
sven311 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hoe dan ?? inderdaad,hoe? ik begrijp er niets af! ik zie enkel staan "status=new guy" and that's it ps:psn is gekoppeld aan de SC. grts Reageren
sven311 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 hoezo SC ?? afkorting van =>Social Club. Reageren
IronBullet Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 OWWW Natuurlijk maar kan iemand me zeggen wa je ermee kan en hoe het moet ?? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Mensen ... Ik snap nog steeds helemaal niks van Social Club. Waar kan ik nou alles zien en zo En dan nog iets. Ik heb iedereen heel veel geld online verdient maar dat is telkens weer weg als ik de volgende dag speel. Reageren
the max Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Mensen ...Ik snap nog steeds helemaal niks van Social Club. Waar kan ik nou alles zien en zo En dan nog iets. Ik heb iedereen heel veel geld online verdient maar dat is telkens weer weg als ik de volgende dag speel. als je naar de site gaat< http://socialclub.rockstargames.com/ >, dan zie je aan de onderkant van de pagina lola met op de voorgrond gta 4 staan, daar moet je op klikken en dan zie je de stats. eerst moet je natuurlijk wel een account aanmaken en je PSN ID aan linken, dat kan bij Edit Profile! en iedereen raakt na zijn cash de volgende dag kwijt, dat is een " Bug" Bewerkt: 5 mei 2008 door the max Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Mensen ...Ik snap nog steeds helemaal niks van Social Club. Waar kan ik nou alles zien en zo En dan nog iets. Ik heb iedereen heel veel geld online verdient maar dat is telkens weer weg als ik de volgende dag speel. als je naar de site gaat< http://socialclub.rockstargames.com/ >, dan zie je aan de onderkant van de pagina lola met op de voorgrond gta 4 staan, daar moet je op klikken en dan zie je de stats. eerst moet je natuurlijk wel een account aanmaken en je PSN ID aan linken, dat kan bij Edit Profile! en iedereen raakt na zijn cash de volgende dag kwijt, dat is een " Bug" Waar moet je die stats dan zien ? En ik heb me al 100234x aangemeld met id en zo Reageren
the max Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Mensen ...Ik snap nog steeds helemaal niks van Social Club. Waar kan ik nou alles zien en zo En dan nog iets. Ik heb iedereen heel veel geld online verdient maar dat is telkens weer weg als ik de volgende dag speel. als je naar de site gaat< http://socialclub.rockstargames.com/ >, dan zie je aan de onderkant van de pagina lola met op de voorgrond gta 4 staan, daar moet je op klikken en dan zie je de stats. eerst moet je natuurlijk wel een account aanmaken en je PSN ID aan linken, dat kan bij Edit Profile! en iedereen raakt na zijn cash de volgende dag kwijt, dat is een " Bug" Waar moet je die stats dan zien ? En ik heb me al 100234x aangemeld met id en zo je moet dus op lola klikken en dan zie je de LCPD blotter en 100 % club staan, maar ook de Liberty city marathon staan, daar zou je je stats kunnen zien, maar het reset elke dag Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb net een race gereden en gewonnen online. Ik had de baan Horse Punch ofzo iets. En ik had een tijd van 1.30.45. Toen ging ik kijken bij de stats en toen stond mijn tijd en helemaal niet bij. Terwijl het ongeveer de 15de tijd was. Hoe kan dit nou weer want er staat telkens dat er geen stats over mijn zijn te vinden... Reageren
the max Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb net een race gereden en gewonnen online.Ik had de baan Horse Punch ofzo iets. En ik had een tijd van 1.30.45. Toen ging ik kijken bij de stats en toen stond mijn tijd en helemaal niet bij. Terwijl het ongeveer de 15de tijd was. Hoe kan dit nou weer want er staat telkens dat er geen stats over mijn zijn te vinden... vaak duurt het ook een tijd voordat ze geuploaded zijn Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Zijn er nog meer mensen die online racen en dan bij stats gaan kijken en dan zich zelf niet kunnen vinden ? Ik doe nu al de hele dag online racen en dan ga ik kijken bij de stats en dan staat er NO SCORES FOUND. Ook begin ik iedere keer gewoon weer met $222 als ik online speel. En met rank 1 ! Zijn er meer mensen die hier last van hebben ? En wat kun je er aan doen ? Only GrandTheftAuto Bewerkt: 5 mei 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Zoals al eerder vermeld is dit een BUG, en zullen we er nog EVEN mee moeten leren leven, aangezien R* bezig is met een patch! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.