sebastiaan1234 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hallo allen, ik ben bezig met afstuderen bij een game developer en onderzoek hoe spelers een emotionele band kunnen krijgen met een game. Hiervoor heb ik een aantal onderzoeken en 1 hiervan is een online enquete met wat vragen over verschillende aspecten van games. Alle hulp is welkom dus als jullie zin en tijd hebben om hem in te vullen graag. http://www.thesistools.com/?qid=44681&ln=ned alvast bedankt. groeten, sebastiaan Reageren
BaasB Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb hem voor je ingevuld. Goeie enquete, ik vond het vooral goed dat je bij elke vraag ook zelf iets in kon vullen, als de dingen waar je uit kon kiezen niet overeenkwamen met je antwoord. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Zelf heb ik hem dan ook maar ingevuld!! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ook ik heb de enquete even ingevuld. Het was interessant om te doen, de vragen waren duidelijk, en het was niet té lang. Reageren
sebastiaan1234 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hartelijk dank allemaal, ik heb zeer veel ingevulde enquetes ontvangen . Reageren
DJRobin Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb het ook ingevuld, goede enquete. Reageren
Rebellion Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Ingevuld, altijd leuk die enquetes. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Ingevult en verzonden, kreeg daarna een één of ander bericht over 2 stageplaatsen. (???) Bewerkt: 14 juni 2008 door Basssss Reageren
Think Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ingevuld. Ik weet niet of het wel juist is, maar je kan overal(!) meer dan één antwoord aanvinken. Dit kan toch fouten geven bij het turven als iemand bijvoorbeeld meerdere antwoorden geeft op vragen waar maar één antwoord mogelijk is. Bijvoorbeeld op ja/nee vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.