mem0 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 met een grote wagen(kan ook vrachtwagen zijn) dan helemaal die auto verpletteren totdat die plat is als een dubbeltje,maar die peds moeten er wel inzitten en he of deze ga met een volle vaart rijden schiet met je pistol of uzi op de peds voeten dat ze vallen en dan overrijden soms vliegen ze egt heel hoog is egt lachen of mensen naar de afgrond duwen is ook lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 met een grote wagen(kan ook vrachtwagen zijn) dan helemaal die auto verpletteren totdat die plat is als een dubbeltje,maar die peds moeten er wel inzitten en he of deze ga met een volle vaart rijden schiet met je pistol of uzi op de peds voeten dat ze vallen en dan overrijden soms vliegen ze egt heel hoog is egt lachen of mensen naar de afgrond duwen is ook lachen Lol, doe ik vaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Als je tegen een voetganger aan blijft lopen en je blijft tegen hem aanlopen tegen een muur of in een hoek gaan ze langzaam dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fdrums Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Wat ik toch wel mis is dat als je iemand op z'n kop knalt er geen fontein van bloed meer komt..was in San Andreas welzo toch jammer. nou als je iemand met een shotgun of desert eagle ofzo in ze kop/nek/hals schiet dan zie je wel een soort straal bloed omdat de aorta(hoofd ader) is doorgeschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. Héél goed!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Raket onder de poten schieten, There (s)he blows! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. Héél goed!!!!! Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik vond het niet nodig om een hele nieuwe topic te starten dus ik doe het hier maar. Weet iemand misschien waar een soort van afdaling/heuvel hebt waar je peds vanaf kan duwen. Zoals in het West noorde van SR? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Met je helicopter een beetje laag hangen dicht bij de straat en dan opeens het helicoptertje scheef hangen zodat er een voorbijganger wordt geraakt en dan 500 meter de lucht in word gesmeten en vervolgens een bloederig einde op de grond uit elkaar spat Hoe kan je Iemand uitelkaar laten spatten? Wat ik toch wel mis is dat als je iemand op z'n kop knalt er geen fontein van bloed meer komt..was in San Andreas welzo toch jammer. nou als je iemand met een shotgun of desert eagle ofzo in ze kop/nek/hals schiet dan zie je wel een soort straal bloed omdat de aorta(hoofd ader) is doorgeschoten Dicht licht ook aan de kogels, maar in GTA zijn het gewoon stopkogels denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
orgus23 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik vind het altijd wel leuk om mensen eerst met een combat pistool door de benen te schieten totdat de levensbalk leeg is(ze leven dan nog wel). en als ze dan ook maar het kleinste beetje bewegen een kogel door de kop jagen, hierdoor stuitert het hoofd wat weg en het geeft een mooi groot bloedbad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 ik heb de voor mij mooiste en gekste manier eindelijk ontdekt. een paar autos een voor een helemaal kapot rijden tot er zwarte rook vanaf komt en dan naast elkaar bij een benzinepomp zetten(onder het dak van de pompstation) en dan op de pomp schieten die het dichstbij de autos staat. door de klap vlieg alles in de lucht,en jij vliegt letterlijk bijna heel de map over. dus de gekste manier is mezelf afmaken. hahaha rij de autos wel bij de pomp verrot,dus tegen een muurtje ofsow daar anders als je tever gaat is de rest van de autos verdwenen,en ken je bezig blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Met de helicopter wieken mensen raken. Dan vliegen ze honderden meters hoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Met de helicopter wieken mensen raken.Dan vliegen ze honderden meters hoog Idd, of auto's ermee afvuren met poppetjes erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 als iemand op de grond ligt op zijn hoofd blijven schieten(doe ik voor zekerheid dat die echt niet meer leeft) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.