Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

met een grote wagen(kan ook vrachtwagen zijn) dan helemaal die auto verpletteren totdat die plat is als een dubbeltje,maar die peds moeten er wel inzitten en he ^_^ of deze ga met een volle vaart rijden schiet met je pistol of uzi op de peds voeten dat ze vallen en dan overrijden soms vliegen ze egt heel hoog :schater:_O_ is egt lachen of mensen naar de afgrond duwen is ook lachen

Link to comment
Delen op andere websites

met een grote wagen(kan ook vrachtwagen zijn) dan helemaal die auto verpletteren totdat die plat is als een dubbeltje,maar die peds moeten er wel inzitten en he ^_^ of deze ga met een volle vaart rijden schiet met je pistol of uzi op de peds voeten dat ze vallen en dan overrijden soms vliegen ze egt heel hoog :schater:_O_ is egt lachen of mensen naar de afgrond duwen is ook lachen

Lol, doe ik vaak!

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel

Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik toch wel mis is dat als je iemand op z'n kop knalt er geen fontein van bloed meer komt..

was in San Andreas welzo ^_^

toch jammer.

nou als je iemand met een shotgun of desert eagle ofzo in ze kop/nek/hals schiet dan zie je wel een soort straal bloed omdat de aorta(hoofd ader) is doorgeschoten

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel

Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. :)

Héél goed!!!!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon vol gas met een dukes of hazard wagen over de boulevard rijden en alle mensen schampen die je tegenkomt, neem geen rooie auto want dan zie je de gevolgen niet zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel

Ik begrijp het al, want dan zie je het Bloed op de Auto. En als de Auto Rood is kan je het Bloed an de Peds minder goed zien, daarom een Lichtere Auto. :)

Héél goed!!!!! ^_^

Bedankt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het niet nodig om een hele nieuwe topic te starten dus ik doe het hier maar.

Weet iemand misschien waar een soort van afdaling/heuvel hebt waar je peds vanaf kan duwen.

Zoals in het West noorde van SR?

Link to comment
Delen op andere websites

Met je helicopter een beetje laag hangen dicht bij de straat en dan opeens het helicoptertje scheef hangen zodat er een voorbijganger wordt geraakt en dan 500 meter de lucht in word gesmeten en vervolgens een bloederig einde op de grond uit elkaar spat 8):engel::bier:

Hoe kan je Iemand uitelkaar laten spatten?

Wat ik toch wel mis is dat als je iemand op z'n kop knalt er geen fontein van bloed meer komt..

was in San Andreas welzo ^_^

toch jammer.

nou als je iemand met een shotgun of desert eagle ofzo in ze kop/nek/hals schiet dan zie je wel een soort straal bloed omdat de aorta(hoofd ader) is doorgeschoten

Dicht licht ook aan de kogels, maar in GTA zijn het gewoon stopkogels denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd wel leuk om mensen eerst met een combat pistool door de benen te schieten totdat de levensbalk leeg is(ze leven dan nog wel). en als ze dan ook maar het kleinste beetje bewegen een kogel door de kop jagen, hierdoor stuitert het hoofd wat weg en het geeft een mooi groot bloedbad :puh:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de voor mij mooiste en gekste manier eindelijk ontdekt.

een paar autos een voor een helemaal kapot rijden tot er zwarte rook vanaf komt

en dan naast elkaar bij een benzinepomp zetten(onder het dak van de pompstation)

en dan op de pomp schieten die het dichstbij de autos staat.

door de klap vlieg alles in de lucht,en jij vliegt letterlijk bijna heel de map over.

dus de gekste manier is mezelf afmaken.

hahaha

rij de autos wel bij de pomp verrot,dus tegen een muurtje ofsow daar

anders als je tever gaat is de rest van de autos verdwenen,en ken je bezig blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...