Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Iemand ''Gijzelen'' dus dat je in een auto stapt met 2 personen en je stapt de NIET de passagiers kant in maar de bestuurder dan naar een plek rijden zodat wanneer hij uitstapt van heel hoog omlaag valt en dan SPLETS :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een molotov cocktail naar een groep mensen gooien en kijken hoe ze vebranden :eten:

Groeten

Ik dacht dat jij juist tegen vuur was ?? :puh:

ik vind het altijd leuk om een granaat zo lang in te houden f=tot je de piepjes hoort...dan moet je hem snel op een auto of persoon gooien, als de granaat aankomt explodeert hij meteen....zijn de bewoners van liberty city voor heel eventjes super man (kunnen ze vliegen :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik was aan een uitkijkpost op zee met verschillende etages.

Ik liep toevallig tegen een vrouwtje met een kodac.

Ik heb die kodac opgeraapt, en gooide dat ding tgen haar kop.

toen viel ze neer over zo een etage.

dood

Link to comment
Delen op andere websites

wat een moeite jullie allemaal wel niet doen om iemand te vermoorden! Waarom laten jullie het lot niet aan de mensen zelf over?

Ga naar het station van francis international airport en wacht totdat er een trein komt, wacht ook weer tot die weg gaat, et voila! er staan opeens mensen op het spoor, en nu ook maar wachten tot een volgende trein komt :puh: success!

ik zal zo een youtube toevoegen, het komt niet elke keer voor dus heb ik ff in de lucht geschoten :puh:

Bewerkt: door ddaemen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een comet op rotterdam tower gecheat en toen reed ik ervanaf maar knalde over de kop en toen viel ik met m'n dak boven op iemand(wel een erg lange val :puh:)Ik ben er ook een keer met een sanchez vanaf gegaan maar dat is niet aan te raden want dan breken de veringen en je botten.

Link to comment
Delen op andere websites

Door de hele tijd tegen iemand aan te rennen gaat hij/zij ook vanzelf dood. Ik heb dit meerdere keer gedaan het het blijft nog steeds lachen. Dit moet je niet bij politie doen want dan krijg je sterrentjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Patriot (die Hummer) frontaal tegen auto's botsen :eten:

Of natuurlijk met een heli tegen auto's botsen of raken met de propellor :tu:

Ook ben ik eens een keer uit een rijdende auto gesprongen. Ik vlieg tegen een politieauto, vlieg omhoog, en val dan precies bovenop een voetganger. Dat doet pas pijn. Heb er zelfs een filmpje van gemaakt (ongeveer bij 0:28).

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...