.Corneria. Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 ik heb eens een ventje omsingelt met auto's en dan heb ik er een laten ontploffen en BOOM!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Iemand ''Gijzelen'' dus dat je in een auto stapt met 2 personen en je stapt de NIET de passagiers kant in maar de bestuurder dan naar een plek rijden zodat wanneer hij uitstapt van heel hoog omlaag valt en dan SPLETS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik begin met hem te vechten op een treinstation zodat hij op de rails valt op het moment dat er een trein aankomt en BAM. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik schep iemand met een wagen. Rijd de wagen in het water en wacht tot de Ped naar de kant probeert te zwemmen. Als ie de oever op porbeert te klimmen... PANG!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 De vetste manier hoe ik afgemaakt werd omdat ik een auto wilde jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Met een molotov cocktail naar een groep mensen gooien en kijken hoe ze vebranden Groeten Ik dacht dat jij juist tegen vuur was ?? ik vind het altijd leuk om een granaat zo lang in te houden f=tot je de piepjes hoort...dan moet je hem snel op een auto of persoon gooien, als de granaat aankomt explodeert hij meteen....zijn de bewoners van liberty city voor heel eventjes super man (kunnen ze vliegen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 De RPG doet het nog altijd erg goed Ook het van achteren schieten met een shotgun op een schoonmaker/saxofonist is altijd erg vermakelijk. Met de wieken een groep mensen raken is ook erg pijnlijk om te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 de trein! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik was aan een uitkijkpost op zee met verschillende etages. Ik liep toevallig tegen een vrouwtje met een kodac. Ik heb die kodac opgeraapt, en gooide dat ding tgen haar kop. toen viel ze neer over zo een etage. dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) wat een moeite jullie allemaal wel niet doen om iemand te vermoorden! Waarom laten jullie het lot niet aan de mensen zelf over? Ga naar het station van francis international airport en wacht totdat er een trein komt, wacht ook weer tot die weg gaat, et voila! er staan opeens mensen op het spoor, en nu ook maar wachten tot een volgende trein komt success! ik zal zo een youtube toevoegen, het komt niet elke keer voor dus heb ik ff in de lucht geschoten Bewerkt: 5 januari 2009 door ddaemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik had een comet op rotterdam tower gecheat en toen reed ik ervanaf maar knalde over de kop en toen viel ik met m'n dak boven op iemand(wel een erg lange val )Ik ben er ook een keer met een sanchez vanaf gegaan maar dat is niet aan te raden want dan breken de veringen en je botten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Door de hele tijd tegen iemand aan te rennen gaat hij/zij ook vanzelf dood. Ik heb dit meerdere keer gedaan het het blijft nog steeds lachen. Dit moet je niet bij politie doen want dan krijg je sterrentjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Met brucie in zijn helikopter vliegen en dan van heel hoog eruit te springen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RHochstenbach Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Met de Patriot (die Hummer) frontaal tegen auto's botsen Of natuurlijk met een heli tegen auto's botsen of raken met de propellor Ook ben ik eens een keer uit een rijdende auto gesprongen. Ik vlieg tegen een politieauto, vlieg omhoog, en val dan precies bovenop een voetganger. Dat doet pas pijn. Heb er zelfs een filmpje van gemaakt (ongeveer bij 0:28). Bewerkt: 5 januari 2009 door RHochstenbach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ergste: Met een Bazooka op iemand geschoten. Grappigste: Iemand voor de trein gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.