Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Ik ga altijd hard rijden op de snelweg, dan draai 180 graden en schiet ik de bestuurders uit de auto's. Soms vallen de dode bestuurders dan met hun voet op het gaspedaal en rijden ze zo de snelweg af en flikkeren ze naar beneden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een keer een ped z'n kofferbak uitladen.

Ik rijdt zo vollop tegen die gast aan: ligt hij voor de helft in de kofferbak :7

Of als je soms tegen een auto rijdt.

dan vat de bestuurder vlam. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik ook wel leuk vind is als er een ped bij de muur staat er met je auto die in brand staat op af rijden en dan er uitspringen, ik dood, maar ik zie het wel vanuit een mooie hoek hoe hij doodgaat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een keer een ped z'n kofferbak uitladen.

Ik rijdt zo vollop tegen die gast aan: ligt hij voor de helft in de kofferbak :7

Of als je soms tegen een auto rijdt.

dan vat de bestuurder vlam. :duh:

Dat zijn twee manieren die ik echt geweldig vind. :puh: Keihard tegen de koffer/voorkant van een auto aanrijden als er een gast zit in te kijken.

En dat die vlam vat gebeurt bij mij vaak bij van die bus-taxi'tjes. Dan vallen de bestuurders daar zo brandend uit. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk is iemand slaan en het geluk hebben dat hij je terugslaat, dan naar een flik lopen en maken dat die flik ziet dat die gast je slaat, dan wordt die gast opgepakt.

Aan hoge snelheid tegen een auto rijden, dan is die chauffeur meestal dood.

Ook leuk is om een gast in brand te zien staan en te zien lijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een keer een ped z'n kofferbak uitladen.

Ik rijdt zo vollop tegen die gast aan: ligt hij voor de helft in de kofferbak :7

Of als je soms tegen een auto rijdt.

dan vat de bestuurder vlam. :duh:

Dat zijn twee manieren die ik echt geweldig vind. :puh: Keihard tegen de koffer/voorkant van een auto aanrijden als er een gast zit in te kijken.

En dat die vlam vat gebeurt bij mij vaak bij van die bus-taxi'tjes. Dan vallen de bestuurders daar zo brandend uit. :D

En als die auto dan ontploft met die gast ernaast.

dat is al helemaal geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Dwayn een keer backup gevraagt zodat ik z'n 2 Homies van een HEEL hoog gebouw kon duwen langs de rand :puh:

Hoezo sadistisch? :engel:

Oh, ik heb trouwens ook een keer Packies Bom geplaatst onder een politie auto en het verkeer geblokkeert :tu:

Oma zelfmoord gepleegd op die maneier....

>>> Door Hanneswasco: Dat kan frankyyguy toch niet weten. Het is heel erg van je oma, maar dit is een GTA spel en ik denk niet dat frankyyguy aan je oma dacht toen hij dat deed...<<<

K , ik neem het hem ook niet kwalijk ;)

Bewerkt: door Stopbord
Link to comment
Delen op andere websites

Een handgranaat pakken, tussen een groepje burgers/agenten gaan staan, pin uit de granaat trekken en vervolgens rustig blijven staan! Gé-wél-díg! Je pleegt wel zelfmoord, maar dat is maar een klein detail.. toch? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer dat ik een motorrijder onderuit reed, en toen zat hij op het asfalt xD Was wel grappig om te zien... Gewoon toeval, maar hij zát gewoon :puh:..

Verder, bij die Stunt Jumps op de snelweg, douw ik altijd auto's vanaf, om er daarna zelf achteraan te springen(A) Is ook wel lachen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was is in Middle Park aan het rond lopen toen ik het idee hreeg mensen over de railin in het meer te duwen :7 ,

het lukte een keer( de meeste peds kunnen zwemmen maar deze niet) en om te checken of hij dood was smeet ik er maar een granaat in, vloog die ped tegen een rotswand en schoof zo heel traagjes naar beneden ^_^ .

Of de politie achter je aan lokken en dan op die ladder in Bohan klimmen en wachten tot de politie naar boven klimt,

elke keer iedereen een kogel door zen kop, liggen daar dan 40flikken onder aan die ladder ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...