Jump to content

Grappigste/ergste manier om iemand te vermoorden


ietsAnders0

Recommended Posts

Bij die appartement in Bohan staat er zo'n sukkel buiten die staat te schreeuwen dat de regering currupt is en dat ze grote pizza's hebben in een ander land.

Die heb ik dus flink pijn gedaan :)

Eerst duwde ik hem mijn appartement in, daarna schoot ik in zijn pieliewielie en in zijn knie, daarna duwde ik hem omver en ging ff op hem staan.

Toen hij weer opstond liet ik hem gaan, en bij de deur knalde hem langzaam dood :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alle reacties gelezen, omdat het er zo veel zijn.. Maar hier is de leukste manier om iemand te vermoorden in mijn ogen:

Je vertrekt vanuit de allereerste hideout met een Cavalcade en rijdt richting het TW@ internetcafé. Je kan rechts het park binnen. Ga recht door het park uit en ga dan naar links, dan kom je aan een rondpunt uit met een boog in het midden. Steek recht over en rij ver genoeg om een enorme aanloop te nemen (+/- volledige snelheid) en ga zo terug richting het rondpunt. Het verhoog in de weg duwt je de lucht in en je komt ergens in het midden onder de boog neer, waar vaak een GROEPJE mensen staat te praten met mekaar.

Zo vermoord je in één klap 6 à 10 mensen, en als je geluk hebt steek je je zakken lekker vol met geld (handig als je pas aan de storyline begint en nog niet veel op zak hebt). Politie achter je aan? Je kan ontsnappen via 3 richtingen ; ).

Have fun!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al een paar keer voorgehad: ik wordt vastgereden door de politie, een ploitieman te voet denkt de held te gaan spelen trekt mijn deut open.... een andere politiewagen komt op volle vaart af neem dat mannetje(en mijn deur :duh: ) mee tegen die andere politiewagen, die mij vastzet, en ik kan weer verderrijden ^_^ .

Dat is juist grappig.

worden ze geplet tussen de deur.

maar dat kost je je deur weer :ch:

Nee, ik bedoel hij werd niet geplet tussen de deur en de auto, auto nam hem mee(wat ik trouwens heel mooi vind in GTA IV hoe dat gebeurd :tu: ) maar hij had mijn deur geopend dus politieman en deur meegepakt en tegen een andere politiewagen geknalt die mij vastzette.

Ow w8 hij stond tussen de duer en de Auto?

da's heel gruwelijk als je die fijn drukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit al een paar keer voorgehad: ik wordt vastgereden door de politie, een ploitieman te voet denkt de held te gaan spelen trekt mijn deut open.... een andere politiewagen komt op volle vaart af neem dat mannetje(en mijn deur :duh: ) mee tegen die andere politiewagen, die mij vastzet, en ik kan weer verderrijden ^_^ .

Dat is juist grappig.

worden ze geplet tussen de deur.

maar dat kost je je deur weer :ch:

Nee, ik bedoel hij werd niet geplet tussen de deur en de auto, auto nam hem mee(wat ik trouwens heel mooi vind in GTA IV hoe dat gebeurd :tu: ) maar hij had mijn deur geopend dus politieman en deur meegepakt en tegen een andere politiewagen geknalt die mij vastzette.

Ow w8 hij stond tussen de duer en de Auto?

da's heel gruwelijk als je die fijn drukt.

Ja hij deed die deur open en ging toen mij bijna arresteren toen de flikken mijn 'held' :7 werden,

iemand die in zijn kofferbak kijkt(zoals jij al eerder hebt vermeldt) is altijd een heel grote verleiding om is flink 'per ongeluk' op in te rijden, soms rijd ik terug als ik er een zag maar niet snel kon reageren en rij ik vanvoor op de auto en ligt hij dan in de koffer :tu: , toch zo'n leuk detail dat die koffer open kan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

of dit:

je hebt een muur, ervoor een persoon, dan een auto (met of zonder kofferbak open, maakt niet veel uit)

dan moet je KEIHARD van voren tegen de auto aanrijden, en SPLATCH :eten:

='Dead Skunk in the Trunk' :7

Link to comment
Delen op andere websites

of dit:

je hebt een muur, ervoor een persoon, dan een auto (met of zonder kofferbak open, maakt niet veel uit)

dan moet je KEIHARD van voren tegen de auto aanrijden, en SPLATCH :eten:

='Dead Skunk in the Trunk' :7

Ik had een keer toevallig dat de Heer die de auto aan het leeg maken was van z'n Patriot ook een pak aan had.

helaas vallen ze 9 van de 10 x buiten de kofferbak.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...